logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۹۱۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

صبر در انقلاب، مهمتر از باور انقلاب است/ سپاه عامل اقتدار ایران اسلامی است

صبر-در-انقلاب،-مهمتر-از-باور-انقلاب-است-سپاه-عامل-اقتدار-ایران-اسلامی-است
استاندار زنجان با اشاره به اینکه مهمتر از باور انقلاب، صبر در انقلاب است، گفت: صبر فعال باید وجود داشته باشد و با تمام قوا و تلاش باید ثابت کنیم که مسیری که در حال حرکت هستیم صحیح و درست می‌باشد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در آیین افتتاح ۴۴۲ پروژه محرومیت‌زدایی که با مشارکت بسیج سازندگی در زمینه آبرسانی و احداث مسکن محرومان و طرح‌های فنی‌و‌مهندسی در این استان با حضور رئیس سازمان بسیج برگزار شد، انقلاب اسلامی را به کشتی نوح تشبیه کرد و اظهار داشت: در مسیر انقلاب اسلامی نیز باید صبر و استقامت داشت.

وی با بیان اینکه تمام افرادی که منادی پیام الهی بودند به استقامت و صبر توصیه شده‌اند، افزود: در مسیر استقامت؛ سختی نیز وجود خواهد داشت و باید این سختی‌ها در مسیر دستیابی به هدف سپری شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مهمتر از باور انقلاب، صبر در انقلاب است، گفت: صبر فعال باید وجود داشته باشد و با تمام قوا و تلاش باید ثابت کنیم که مسیری که در حال حرکت هستیم صحیح و درست می‌باشد.

وی با بیان اینکه سپاه نه تنها پاسدار اقتدار ایران است بلکه مایه ایجاد اقتدار نیز می‌باشد، اذعان کرد: سپاه سبب افزایش سرمایه‌های اجتماعی شده است.

افشارچی بیان کرد: مسیری که در حال حرکت هستیم و اتفاقاتی که رخ می‌دهد از محل استقامت و صبر فعال است.

وی گفت: امیدواریم در منطقه ایجرود از سد گلابر تعدادی از روستا را به لحاظ آبرسانی منتفع نماییم.

استاندار زنجان با بیان اینکه ایجاد سلول‌های خورشیدی یکی از کارهای مهم دولت است که بر روی آن تاکید وجود دارد، گفت: در تلاش برای ایجاد برق توزیع یافته هستیم.

وی با بیان اینکه هر سلول خورشیدی که بتواند برق تولید کند سبب ایجاد درآمد خواهد شد، خاطر نشان کرد: زمین‌هایی در اختیار وجود دارد که باید انرژی‌های تجدید پذیر در این محل‌ها توسعه یابد.

افشارچی گفت: خرید بیمارستان بهمن زحمت بزرگی بود که توسط سپاه و با کمک استان انجام شد. با این وجود با روحیه سپاه بیمارستان بهمن به یکی از تخصیصی‌ترین بیمارستان‌های استان تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر