logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۹۱۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبرداد

افتتاح ۴۴۲ پروژه محرومیت زدایی در زنجان

افتتاح-۴۴۲-پروژه-محرومیت-زدایی-در-زنجان
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در طول سال پروژه‌های زیادی در حوزه محرومیت‌زدایی افتتاح شده است، گفت: امروز ۴۴۲ پروژه محرومیت زدایی، آبرسانی، افتتاح خانه محرومین، پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و... افتتاح می‌شود.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک دهه فجر به ملت ایران، اظهار کرد: مردم استان زنجان در دوران انقلاب و بعد از انقلاب در تمامی صحنه‌ها حضور داشتند.

وی با اشاره به راهپیمایی ۵۰ و ۱۰۰ هزار نفری مردم زنجان، ابراز کرد: این راهپیمایی در تمامی رسانه‌ها آن زمان منتشر شد و زنجان اولین شهری بود که بانوان به صورت مستقل راهپیمایی گسترده کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه رزمندگان استان زنجان در دوران دفاع مقدس در لشگرهای سرافراز ۱۷ علی‌بن ابیطالب و ۳۱ عاشورا و ۸ نجف، تیپ مستقل انصارالمهدی(عج) نقش آفرینی کردند، تصریح کرد: استان زنجان ۳۵۳۵ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه مردم زنجان بعد از انقلاب در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و به ویژه در صحنه‌های فتنه خوش درخشیدند و در مسیر لبیک به رهبری و ولایت قدم‌های خوب را برداشتند، عنوان کرد: استان زنجان اولین استانی بود که به خیابان‌ها آمد و فتنه را خاموش کرد و در این فتنه اخیر مردم ۶ روز به خیابان‌ها آمدند و با لبیک یا خامنه خامنه از انقلاب دفاع کردند.

سردار کرمی با بیان اینکه مردم زنجان با روحیه دفاع مقدسی آماده هستند تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و جشن انقلاب تماشایی را به نمایش بگذارند، ادامه داد: این مردم شایسته بهترین خدمات هستند اگر چه ما هیچ وقت نمی‌توانیم خدمات در خور و شایسته این مردم را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در طول سال پروژه‌های زیادی در حوزه محرومیت‌زدایی افتتاح شده است، افزود: امروز ۴۴۲ پروژه محرومیت‌زدایی، آبرسانی، افتتاح خانه محرومین، پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و... افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز  از بین ۶۷ پروژه آبرسانی ۳۵پروژه افتتاح می‌شود، خاطر نشان کرد: ۱۱۰ پروژه مسکن محروم امروز افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۹۶ پروژه بسیج در نقاط مخلتف استان زنجان افتتاح می‌شود، افزود: پروژه ۳ هزار پنل خورشیدی و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی آغاز شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر