logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۹۱۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مردم زنجان با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلان به توطئه‌های دشمنان می‌کشند

مردم-زنجان-با-حضور-خود-در-راهپیمایی-۲۲-بهمن-خط-بطلان-به-توطئه‌های-دشمنان-می‌کشند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در راهپیمایی 22 بهمن 1401 که مردم استان زنجان حضور به هم خواهند رساند صدای واقعی مردم و اکثریت شنیده خواهد شد گفت: مردم زنجان با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلان به توطئه‌های دشمنان می‌کشند.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفتگو با موج رسا; با بیان اینکه امسال به لطف خدا شاهد حضور گسترده نسبت به سال‌های پیش در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم بود. اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم استان زنجان مخصوصا دهه نودی‌ها را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به اتفاقات و اغتشاشات که در مهر و آبان 1401 از طرف دست نشانده‌های دشمن شاهد بودیم و سعی دشمنان بر این است تا حضور مردم را کمتر رسانه‌ای و نمایش دهند و ما باید از همه جوانب آگاه باشیم. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به بصیرت مردم استان زنجان تصریح کرد: مردم استان زنجان اهل بصیرت هستند و دشمن را به معنای اصلی آن می‌شناسند.

 وی خاطر نشان کرد: دشمن از روی جهل و نادانی و حماقت‌هایی که تا به امروز مرتکب آن شده و انجام داده است بر هیچ کس پوشیده نیست. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی برای دشمنان این مرز و بوم است گفت: دشمن خیال‌های واهی در ذهن خود می پروراند که هیچ کدام به لطف خدا و حمایت مردم از این نظام محقق نخواهد شد. 

وی افزود: دشمن به نیت براندازی نظام شعارهایی را سر می‌دهد غافل از اینکه در این 44 سال از انقلاب اسلامی ثابت شده که مردم ما با اقتدار بر این نظام چشم دوخته و دشمنان را ناامید کرده است.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: یکی از دلایل پابرجایی نظام جمهوری اسلامی ایران حضور گسترده مردم در همه صحنه‌ها است. 

وی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال می‌تواند شکوهی دیگر را رقم بزند، شکوهی که همه خط بطلانی برای نقشه‌های شوم دشمن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: اصلی ترین شعار امسال دهه فجر عبارت است از ایران استوار و 44 سال اقتدار که در کنار شعارهای دیگر به راهپیمایی رنگ و بوی خاص می دهد. 

وی افزود: در راهپیمایی 22 بهمن 1401 که مردم استان زنجان حضور به هم خواهند رساند صدای واقعی مردم و اکثریت شنیده خواهد شد و صدایی که برگرفته از استقلال, آزادی جمهوری اسلامی است، صدایی که در 13 آبان ماه و همچنین در مراسم تشییع پیکر پاک شهدا به گوش جهانیان رسیده است.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: قطعا مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده خواهند داشت و حقیقت واقعی که عشق به ولایت فقیه است در قلب مردم نقش بسته در میدان نیز به نمایش خواهند گذاشت. 

وی افرود: هدف و عامل اصلی راهپیمایی 22 بهمن حضور مردم در صحنه است چرا که دشمنان را نا امید خواهند کرد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور جبهه ها و تشکل های مردمی را در پی خواهد داشت. و برنامه های متعددی برای مسیر راهپیمایی در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: در راهپیمایی 22 بهمن 1401 غرفه‌ها و ایستگاههای متعددی با همکاری مجموعه های دیگر برای نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در قالب هنری و نمایشی در نظر گرفته شده است. که با 40 غرفه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ]
اطلاع رسانیتون حرف نداره
فرم ارسال نظر