logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۹۱۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج اصناف استان زنجان خبرداد

جمع آوری ۶۷۳ میلیون تومان کمک مردمی برای زلزله زدگان خوی

جمع-آوری-۶۷۳-میلیون-تومان-کمک-مردمی-برای-زلزله-زدگان-خوی
مسئول بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به ارسال ۳ محموله کمک های مردمی برای کمک به زلزله زدگان خوی، گفت: کمک های مردمی با ارزش ریالی ۶۷۳ میلیون تومان برای زلزله زدگان خوی ارسال شد.

رجبی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه بسیج اصناف بلافاصله بعد از زلزله خوی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و ارسال این کمک ها به خوی کرد، اظهار کرد: مردم زنجان و اصناف و بازاریان و خیرین از همان روز اول به کمک مردم خوی آمدند و کمک های مردمی خود را از طریق بسیج اصناف به خوی ارسال کردند.

وی با اشاره به اقلام ارسالی به خوی، ابراز کرد: آب معدنی، انواع کنسرو، نان، بخاری برقی، پتو، اقلام بهداشتی، رادیاتور برقی، و... به خوی ارسال شد.

مسئول بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی توسط بسیج اصناف، تصریح کرد: کمک های مردمی در سه مرحله جمع آوری و به خوی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه اولین محموله کمک های مردمی اصناف و بازاریان استان زنجان در ۱۲ بهمن ماه با ارزش ریالی ۲۵۰ میلیون تومان به خوی ارسال شد، عنوان کرد: کمک های مردمی در ۱۵ و ۱۷ بهمن ماه با ارزش ریالی ۶۰ و ۳۵۰ میلیون تومان به خوی ارسال شده است.

رجبی با اشاره به جمع آوری مرحله چهارم کمک های مردمی، خاطر نشان کرد: تا به امروز ۱۳ میلیون تومان توسط مردم، خیرین، بازاریان و اصناف برای کمک به مردم خوی جمع آوری شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر