logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۹۱۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
وزیر میراث فرهنگی:

استان زنجان توانایی تبدیل شدن به قطب گردشگری در کشور را دارد

استان-زنجان-توانایی-تبدیل-شدن-به-قطب-گردشگری-در-کشور-را-دارد
وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه استان زنجان توانایی تبدیل شدن به یکی از قطب‌های گردشگری در کشور را دارد گفت: این استان می‌تواند یک ایستگاه جدی برای گردشگران باشد.

به گزارش موج رسا; عزت‌الله ضرغامی شامگاه امروز، در مراسم ویدیو کنفرانسی افتتاحیه سه پروژه مجتمع خدماتی - رفاهی در استان زنجان اظهار داشت: استان زنجان فرصت‌های فراوانی را در زمینه‌‌های صنایع دستی، میراث‌فرهنگی و گردشگری را دارا است، بنابراین این استان ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری می‌تواند تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگری در ایران شود افزود: این استان می‌تواند یک ایستگاه جدی برای گردشگران باشد.

وزیر ‌میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اذعان به اینکه استان زنجان موقعیت بسیار مناسبی را در شمال غرب‌ کشور دارد، تصریح کرد: استان زنجان با استان‌های دیگر همجوار است و این می‌تواند ظرفیتی بالقوه در افزایش پیشرفت به لحاظ گردشگری و صنایع‌دستی برای استان باشد.

وی ابراز داشت: استان زنجان دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی منحصر به فردی است که می‌تواند در جذب گردشگران بشیار مناسب واقع شود.

ضرغامی گفت: در چند روز آینده به استان زنجان سفری خواهم داشت و جریان اقدامات انجام گرفته قرار خواهم گرفت.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ]
زنجان قابلیت تبدیل به بسیاری ازقطب های کشورراداردکه هیچ استانی این گونه نیست خاک همه جایکی است جزخاک زنجان که باهمه جافرق داردفقط بایدتلاش وبودجه باشد
فرم ارسال نظر