logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۹۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

صنعت ریلی باید به تکنولوژی صنعت روز دنیا مجهز شود/با افتخار از سرمایه گذاری،تولید و اشتغال حمایت می کنیم

صنعت-ریلی-باید-به-تکنولوژی-صنعت-روز-دنیا-مجهز-شود-با-افتخار-از-سرمایه-گذاری،تولید-و-اشتغال-حمایت-می-کنیم

استاندار زنجان با بیان اینکه ما محتاج سرمایه گذار هستیم، گفت: صنعت ریلی ما نیاز به واگن دارد وصنعت ریلی باید مجهز به تکنولوژی صنعت روز دنیا شود.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری استاندار زنجان امروز در همایش تجلیل از صنعت گران ،معدنکاران و اصناف استان زنجان ، اظهار کرد: روز ملی صنعت و معدن را به همه تلاشگران عرصه تولید و اشتغال و همه کسانی که رسالت مهم و اساسی در سرمایه گذاری کشور را به عهده دارند تبریک عرض می کنم.

وی با بیان اینکه به قانون زدایی در کشور احتیاج داریم  وقتی قانون زیاد باشد تفسیر قانون زیاد می شود، تصریح کرد: در کشور نیاز به پالایش قانون داریم چرا که پیامد های قانون به سراغ مردم می آید.

درکشور نیاز به پایش قانون داریم

استاندار زنجان با اشاره به اینکه روز نکوداشت از صنعتگران و تولید کنندگان از صنعت و معدن و اصناف کشور روز خوبی است، افزود:با افتخار از سرمایه گذاری وتولید و اشتغال شما حمایت می کنیم.

درویش امیری با بیان اینکه ما در کشور نیاز به سرمایه گذارداریم و محتاج اشتغال در کشور هستیم، عنوان کرد: من در اولین روز های ورود به استان زنجان اعلام کرده ام برای اشتغال، سرمایه گذاری و تولید و توسعه چند جانبه آمده ام و تا روزی که در زنجان هستم ماموریت من این است.

وی با اشاره به اینکه برای همه ما جای خجالت دارد و برای جمهوری اسلامی زیبنده نیست که جوان بیکار در کوچه های کشور بچرخد، ابراز کرد:ما باید زمینه را برای سرمایه گذاری فراهم کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه ما محتاج سرمایه گذار هستیم، خاطرنشان کرد: صنعت ریلی ما نیاز به واگن دارد صنعت ریلی باید مجهز به تکنولوژی صنعت روز دنیا شود.

هیچ سرمایه گجذاری نباید پشت در بماند

درویش امیری با اشاره به اینکه هیچ سرمایه گذاری نباید پشت در بماند و ما محتاج شما سرمایه گذاران هستیم، گفت:الان هستند بانک های که مقررات و ضوابط را رعایت نمی کنند و سود بیشتر می دهند و امام کسی که سرمایه خود را از بانک بر می دارد و برای جوانان اشتغال زایی می کند باید از سرمایه انها حمایت کرد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال این اشتغال و تولید را قرار نیست دولت ایجاد کند با تکیه بر بر بخش خصوصی اقتصا را بالا برده و شغل ایجاد کنیم، اظهار کرد:صنایع و واحد های تولیدی در بخش های مختلف فلج و معلول هستند به دنبال احیای صنایع فلج و معلوم بودیم و در این راستا کمک بزرگی در طرح رونق و کارگروه رفع موانع تولید صورت گرفته است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اقتصاد و تولید در شرایطی متحول می شود که تولیدات در کشور نماند و صادر شود، تصریح کرد: در صورتی توانیم از این فضا نجات پیدا کنیم که صادرات داشته باشیم و در این راستا باید گامهای اساسی برداشته شود.

درویش امیری با بیان اینکه بخش اعظمی از اشتغال کشور در حوزه تولید کنندگان است ، افزود: نبایداز تکنولوژیهای روز دنیا عقب بمانیم و باید در همه بخش های صنعتی از تکنولوژی ها بهره ببریم چرا که بدون دستیابی به تکنولوژی رقابت معنا ندارد.

منبع عصر زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر