logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۹۱۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

وجود برخی کاستی‌ها در کشور به معنای عدم انجام کار توسط مسئولان نیست

وجود-برخی-کاستی‌ها-در-کشور-به-معنای-عدم-انجام-کار-توسط-مسئولان-نیست-
امام جمعه زنجان با بیان اینکه با شرایط سخت، جنگ و تورم شدید مسئولان در تلاش برای حل مشکلات هستند و خدمت می‌کنند، گفت: با این وجود اگر کوتاهی نیز رخ داده به دلیل عدم انجام کار نبوده بلکه نبود برخی امکانات عامل ایجاد برخی مسائل شده است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی در چهارمين روز از ایام‌الله دهه فجر در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمران روستایی که در روستای یامچی برگزار شد، اظهار داشت: جوانان باید به این نکته توجه داشته باشند که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب معیار‌های را تاکید فرموده‌اند.

وی افزود: اگر بخواهیم متوجه باشیم که انقلاب اسلامی از کجا به کجا رسیده است باید انقلاب ما با انقلاب‌های بزرگ همچون فرانسه، هند و روسیه مقایسه شود.

آیت‌الله خاتمی عنوان کرد: از روز اول انقلاب آمریکا دشمنی با کشور ما را آغاز کرده است و تا می‌توانست برای کارشکنی اقدامات مختلفی انجام داده همانند بایکوت سیاسی، تحریم اقتصادی، تحمیل جنگ.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر در کشور ما، پرچم ۱۷ کشور بالا رفت، گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته بود تا ایران را ۱۷ تکیه کند.

وی با بیان اینکه آمریکا و وابستگان آن‌ها برای ایجاد مشکلات در کشور ما هر کاری که می‌توانستند کردند، عنوان کرد: ما در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و همان طور که شاهد بودیم اغتشاشات با شکست رو به رو شد.

امام جمعه زنجان بیان کرد: با چنین شرایط سخت، جنگ و تورم شدید باید به مسئولان دست مریزاد گفت چراکه هر چه در توان داشتند خدمت کرده‌اند با این وجود اگر کوتاهی نیز بوده به دلیل نبود برخی امکانات بوده است.

وی اذعان کرد: باید این را متوجه باشیم که آمریکا و رژیم جعلی، نژاد پرست کودک‌کش اسرائیل نمی‌تواند دلسوز ما باشد. بنابراین ما باید خودمان دلسوز خودمان باشیم تا ایرانی آباد و آزاد و مستقل داشته باشیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه باید قبول کنیم هیچ مملکتی همانند آمریکا از اسلام ضربه ندیده است، گفت: آمریکا ایستادن در مقابل ایران و اسلام را حق خود می‌داند‌. با این حال ابهت آمریکا درهم شکسته است. شعار مرگ بر آمریکا تنها مختص ایران نیست به طوری که در کل دنیا تمام آن‌‌هایی که مورد ظلم قرار گرفته‌اند شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

وی با بیان اینکه مسیری با هدایت خداوند و رهبری در حال پیشروی است و این مسیر برگشت ندارد خاطر نشان کرد: برخی اشکالات در کشور وجود دارد اما نمیتوان به خاطر کاستی‌ها عقب‌نشینی کرد. 

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه برای دستیابی به این انقلابمان ۹۸.۲ درصد جمعیت رای مثبت داده‌اند، تصریح کرد: لازمه ادامه این مسیر استقامت است. البته باید در کنار استقامت همدلی و وحدت وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برای اینکه بتوانیم مستقل مسیرمان را ادامه دهیم و آزاد زندگی کنیم نباید چشم به دیگران داشته باشیم، افزود: نباید اجازه داد به چشم حقارت به کشورمان نگاه کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر