logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۹۱۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

نواقصات نباید به کل نظام تعمیم داده شده و سیاه‌نمایی انجام شود

نواقصات-نباید-به-کل-نظام-تعمیم-داده-شده-و-سیاه‌نمایی-انجام-شود
امام جمعه زنجان گفت: رهبر انقلاب فرموده‌اند در ارائه نقد‌ها باید منصفانه عمل شود و نباید در صورت وجود نواقص به کل نظام تعمیم داده شده و سیاه‌نمایی انجام گیرد.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان ضمن دعوت مردم به تقوای الهی اظهار داشت: هر چه علاقه و ارادت قلبی به حضرت علی‌(ع) بر اساس معرفت بیشتر شود سبب نزدیکی انسان به خداوند خواهد شد.

امام جمعه زنجان در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در برخی مواقع در مدیریت‌ها در کشور ضعف وجود دارد، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز بیان فرمودند مسئولان کشور در تلاش برای بهبود شرایط هستند اما کاستی‌ها نیز وجود دارد. 

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم از وضعیت کنونی ناراضی هستند، گفت: سوال مردم این است آیا رهبر انقلاب از این نارضایتی‌ها اطلاع دارند یا خیر که در پاسخ باید گفت ایشان به ریز مسائل آگاه هستند و بر موضوعات مختلف اشراف دارند.

وی افزود: رهبر انقلاب فرموده‌اند در ارائه نقد‌ها باید منصفانه عمل شود و نباید نواقص به کل نظام تعمیم داده شده و سیاه‌نمایی انجام گیرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه خوشبختانه اغلب اعتکاف کنندگان جوانان هستند تصریح کرد: جوانان نباید در امر اعتکاف تک‌روی کنند و بهتر است با جمع همراهی لازم را داشته باشند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه زندگی ماشینی سبب استرس و اضطراب در فرد می‌شود گفت: بنا به نظر کارشناسان درمان این امور با درون‌گرایی همانند اعتکاف انجام پذیر است.

وی همچنین در ادامه با تسلیت سالروز ارتحال حضرت زینب (س) اذعان کرد: ایشان بذر انقلاب را پخش کردند و با بیدارسازی خفته‌ها بنی‌امیه را رسوا نمودند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به روز ۱۹ بهمن ماه و بیعت نیروهای هوا نیروز ارتش جمهوری اسلامی با امام خمینی (ره) گفت: این اقدام سبب شد تا گروه‌های دیگر نیز به انقلاب بپیوندند و در نهایت در ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی پیروزی حاصل شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر