logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۹۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت استان زنجان:

وزارت خارجه باید راه را به سمت کشورهای صنعتی و پیشرفته باز کند/تولید کنندگان دغدغه ای جز توسعه و پیشرفت کشور ندارند

وزارت-خارجه-باید-راه-را-به-سمت-کشورهای-صنعتی-و-پیشرفته-باز-کند-تولید-کنندگان-دغدغه-ای-جز-توسعه-و-پیشرفت-کشور-ندارند

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت:وزارت خارجه باید راه را به سمت کشورهای صنعتی و پیشرفته باز کند.

به گزارش موج رسا; سجاد نباتچیان رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت استان زنجان امروز در همایش تجلیل از صنعت گران ،معدنکاران و اصناف استان زنجان با بیان اینکه دهه دوم تیر ماه روز صنعت و معدن است،اظهار کرد: تولید کنندگان دغدغه ای جز توسعه و پیشرفت کشور ندارند.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این همایش ستاد برگزاری همایش در استان زنجان برگزار شده است،تصریح کرد:برای برگزاری همایش تقدیر از تولید کنندگان و صنعت گران برتر استان زنجان پنج مورد جلسه در صنعت و معدن و تجارت استان زنجان برگزار شده است.

رئیس خانه صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه کشور به توسعه صنعتی ارتباط دارد،ابراز کرد:انچه که یک کشور را جز کشورهای پیشرفته قرار می دهد توسعه صنعتی است.

نباتچیان با بیان اینکه در راستای توسعه صنعتی استان اگر دولت و مجلس همکاری و همیاری نکند موفق نخواهیم شد،عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم یک استان را استان صنعتی کنیم به سرمایه ،نیروی انسانی و حمایت دولت و مجلس نیازمند هستیم.

وی به مالیات تولید کنندگان و صنعت گران اشاره کرد و افزود:طبق قانون هر آنچه در کتاب قانون نوشته شده است از تولید کنندگان مالیات بگیرید.

رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه وزارت خارجه باید راه را به سمت کشورهای صنعتی و پیشرفته باز کند،تصریح کرد: از نمایندگان مجلس انتظار داریم فقط مجلس است که می تواند در این راستا به تولید کنندگان و صنعت گران کمک کند.

نباتیان با بیان اینکه باید این استان را از رتبه 13 و 14به رتبه تک رقمی برسانیم،خاطرنشان کرد:موفقیت صنعت گران و تولید کنندگان موفقیت زنجان است زنجانی که  که غریبانه عقب مانده است و خیلی بیشتر از اینها باید پیشرفت می کرد.

منبع عصر زنجان

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر