logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۹۱۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

سبد صنایع استان زنجان باید متنوع شود

سبد-صنایع-استان-زنجان-باید-متنوع-شود-
استاندار زنجان با بیان اینکه باید سبد صنایع در استان متنوع شود گفت: باید تلاش کنیم تا روند سرمایه‌گذاری در استان توسعه یابد.

<!doctype html>

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در آیین افتتاح شرکت کیمیا زیست پارسیان که تولید کننده دارو و مکمل است، اظهار داشت: چندین موضوع را در صنعت استان به صورت کلان پیگیری می‌نماییم، بنابراین باید زنجیره‌های ارزش توسعه یابند و باید ارزش افزوده اغلب محصولاتی که از استان خارج می‌شود افزایش یابد.

وی افزود: باید سبد صنایع در استان متنوع شود، چیزی که امروز اتفاق افتاده این است که محصول جدیدی به سبد صنایع استان اضافه شد و این مسئله مهمی‌ است.

استاندار زنجان با بیان اینکه این صنعت یک صنعت هایتک و دقیق است، گفت: این صنعت هم فرایند دقیق دارد و نیز با سازوکار خاصی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم در آینده نزدیک برای این واحد اتفاق خوبی رخ داده و منجر به تولید ثروت در استان شود تصریح کرد: توافقاتی در حال انجام است تا ظرفیت تولید این واحد افزایش یابد با این وجود باید تلاش کنیم تا روند سرمایه‌گذاری در استان توسعه یابد.

وحید سقطچی، مدیر عامل این شرکت داروسازی نیز در این مراسم اظهار داشت: تلاش ما این است تا با ارزش آفرینی بتوانیم کشور را از این محصولات دارویی خودکفا کنیم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید این شرکت به حدود ۴ برابر فعلی خواهد رسید، اذعان کرد: ۸۰ درصد سرمایه‌گذاری در این پروژه در امر زیر ساخت‌ها انجام شده است.

مدیر عامل این شرکت داروسازی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۰ نفر نیرو در این مجموعه به صورت مستقیم مشغول به کار هستند گفت: اگر مجموعه به تولید انبوه برسد ۲۰۰ نیروی بومی متخصص به کار‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ]
بایدصنایع اصلی کشورتولیدشود.صنایع فلزی صنایع غذایی صنایع شیمیایی صنایع برق صنایع کشاورزی و...
فرم ارسال نظر