logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۹۱۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

آزادی شعار انقلاب اسلامی است

آزادی-شعار-انقلاب-اسلامی-است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به شعار انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، گفت: آزادی یکی از شعارهای انقلاب اسلامی است و دین اسلام نیز بر این شعار تاکید دارد.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در آیین گلبانگ انقلاب با اشاره به تاریخ انقلاب و فراز و فرودهایی که انقلاب اسلامی تا به پیروزی طی کرده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از سال ۵۳ به اوج رسید و نمایان شد.

وی با بیان اینکه استعمارگران برای پیشبرد اهداف استعماری خود تلاش می‌کنند تا جوانان و نوجوانان را از تاریخ خود دور کنند، ابراز کرد: کسی که از تاریخ و هویت خود بی‌اطلاع باشد به راحتی تسلیم استعمار و اهداف آن‌ها می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه آمریکا دلسوز ملت ایران نیست بلکه دشمن ملت است، تصریح کرد: اگر آمریکا دلسوز ما بود دارو را تحریم نمی‌کرد‌.

وی با بیان اینکه در طول ۸ هزار سال گذشته هر زمانی که به کشور حمله شده بخشی از کشور جدا شده است در حالی که در دفاع مقدس علی‌رغم اینکه کشور های زیادی از صدام حمایت می‌کردند حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد، عنوان کرد: برای حفظ این انقلاب هزینه‌های بسیاری داده ایم.

آیت الله خاتمی با اشاره به شعار انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، خاطر نشان کرد: آزادی یکی از شعارهای انقلاب اسلامی است و دین اسلام نیز بر این شعار تاکید دارد.

وی با بیان اینکه فقط ۴۷ درصد از مردم قبل از انقلاب سواد داشتند که اکنون ۹۵ درصد مردم در کشور باسواد هستند، افزود: قبل از انقلاب فقط ۳۰ هزار دانشجو در کشور وجود داشت که این عدد اکنون به ۲.۵ میلیون نفر رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به حضور فعال بانوان در جامعه، تاکید کرد: ۶۵ درصد دانشجویان در کشور بانوان هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر