logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۹۱۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت آب‌فاضلاب استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

۳۵ کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب شهر زنجان اصلاح و بازسازی شده است

۳۵-کیلومتر-از-شبکه-آب-و-فاضلاب-شهر-زنجان-اصلاح-و-بازسازی-شده-است
مدیر‌عامل شرکت آب‌فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه ۳۵ کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب شهر زنجان اصلاح و بازسازی شده است گفت: شبکه آب و فاضلاب زنجان در برخی مناطق شهر نیازمند اصلاح و بازسازی است.

علیرضا جز قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در استان زنجان نیز همانند بسیاری از نقاط کشور شبکه آب و فاضلاب فرسوده وجود دارد اظهار داشت: با توجه به اعتباراتی که به استان تخصیص می‌یابد اصلاح و بازسازی شبکه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته رقم اختصاص یافته برای اصلاح شبکه پایین بود، اذعان کرد: اما در کنار همین منابع و منابع محدود داخلی در طول چند سال گذشته ۳۵ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه در هسته مرکزی شهر انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه شبکه فرسوده آب و فاضلاب در مناطقی همانند بازار، اصغریه، حسینیه اعظم انجام شده است، گفت: برخی مناطق همچون اسلام آباد نیازمند بهسازی و اصلاح شبکه است.

وی با اذعان به اینکه در طول سال‌های گذشته در برخی شهرک‌ها بدون نظارت شرکت آب و فاضلاب شبکه اجرا شده است، تصریح کرد: اما شهرک‌هایی که جدیدا احداث شده با نظارت شرکت آب و فاضلاب انجام شده و مصالح بکار رفته کاملا استاندارد است.

جزقاسمی با اشاره به اینکه قسمت قابل توجه هددرفت آب در شبکه به دلیل همین فرسودگی شبکه است، گفت: میزان هدررفت آب در استان زنجان حدود ۳۰ درصد است که از این مقدار فرسوده بودن شبکه توزیع آب حدود ۱۲ درصد این هدررفت را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر