logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۹۰۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

دومین محموله هلال احمر زنجان به خوی ارسال شد

دومین-محموله-هلال-احمر-زنجان-به-خوی-ارسال-شد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دومین محموله امدادی هلال احمر این استان به شهرستان زلزله زده خوی ارسال شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، سید قاسم موسوی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بعد از ظهر روز گذشته بارگیری 465 دستگاه چادر امدادی در کامیون و تریلر انجام شد.

وی یادآوری کرد: این تعداد چادرهای امدادی در 2 دستگاه کامیون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، یک دستگاه کامیون هلال احمر و یک دستگاه تریلر داوطلب هلال احمر بارگیری و به شهرستان خوی ارسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های تخصصی درمان اضطراری (BHCU) و تیم سحر(سفیران حمایت روانی) هلال احمر این استان از آمادگی لازم برای اعزام به منطقه زلزله زده برخوردارهستند.

موسوی اضافه کرد: با وقوع زلزله در شهرستان خوی با هماهنگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از این استان سه تیم واکنش سریع و یک تیم آنست(سگ های زنده یاب)، متشکل از 18 نفر از امدادگران و نجاتگران به شهرستان خوی اعزام شدند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این تیم‌های عملیاتی، یک محموله امدادی نیز شامل 400 دستگاه چادر نیز به شهرستان خوی ارسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه دستگاه خودوری کمک‌دار سبک، یک دستگاه خودروی آنست و یک دستگاه تریلی نیز ساعاتی بعد از وقوع زلزله به خوی ارسال کردیم.

موسوی اظهارداشت: با ارسال دومین محموله چادرهای امدادی، تاکنون 865 دستگاه از این چادر را به شهرستان خوی ارسال کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تیم‌های امدادی و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در حال ارائه خدمات امدادی در شهرستان خوی هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر