logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۹۰۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره نظارت بر راه‌های فرعی و روستایی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان:

آسفالت‌ریزی و بهسازی راه‌های روستایی ماهنشان در گرو تامین اعتبار است

آسفالت‌ریزی-و-بهسازی-راه‌های-روستایی-ماهنشان-در-گرو-تامین-اعتبار-است-
رئیس اداره نظارت بر راه‌های فرعی و روستایی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه آسفالت‌ریزی و بهسازی راه‌های روستاهای ماهنشان در گرو تامین اعتبار است گفت: عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی در این شهرستان با توجه به اعتبارات دریافتی در دستور کار قرار گرفته است.

رسول آدمی در گفت‌وگو با موج‌رسا با بیان اینکه پروژه‌های موجود در شهرستان ماهنشان که در دستور کار هستند، وابسته به تامین اعتبار دریافتی است، اظهار کرد: در صورت تامین اعتبارتا مورد نیاز توانایی انجام پروژه‌های روسازی شنی راه‌های روستایی را داریم.

وی افزود: اگر اعتبارات در نظر گرفته شده برای فعالیت اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان مناسب با نیاز شهرستان ماهنشان باشد همه روستاهای روستایی ماهنشان  آسفالت‌ریزی می‌شوند.  

رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: اگر اعتبارات و بودجه در نظر گرفته شده کم باشد پروژه ها با توجه به اعتبارات به صورت کیلومتراژ کار می‌شود و تا جایی که امکان دارد کار آسفالت‌ریزی انجام می‌شود.  

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری ۱۰۰میلیارد برای استان زنجان اعتبار مصوب داریم که امسال با به انجام رساندن ۴۰کیلومتر راه اسفالت ریزی شده بتوانیم بخشی از مشکلات شهرستان ماهنشان استان زنجان را حل کرده باشیم.  

آدمی با تاکید بر اینکه لکه گیری راه های روستایی جز وظایف اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهر سازی استان زنجان می‌باشد عنوان کرد: با در نظر گرفتن اعتبارات و بودجه دریافتی مسیرهایی از راه روستایی که نیاز به مرمت و روکش زیادی داشته باشد پیگیر خواهیم بود.  

وی افزود: امسال ۳۲ کیلومتر از مسیرهای روستاهای شهرستان ماهنشان از استان زنجان آسفالت ریزی شده است.  

رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی راه و شهرسازی استان زنجان خاطر نشان کرد: راه روستای پری از توابع ماهنشان استان زنجان آسفالت ریزی شده است.ولی به علت  گذر ماشین‌های سنگ آهن و ترافیک سنگین موجود در این مسیر بر کیفیت آسفالت‌ها تاثیر گذاشته و سعی در بهسازی مسیرها داریم. 

وی گفت: از ۱۰۰ میلیارد اعتبار دریافتی فقط ۱۰ درصد در برنامه کار دولت قرار دارد الباقی فعلا اعلام نشده است.  

آدمی با اشاره به راه‌های شهرستان ماهنشان استان زنجان مخصوصا منطقه‌پری گفت: برای عوارض معادن اعتبار در نظر گرفته شده است که متناسب با بودجه در نظر گرفته شده این راه‌ها تکمیل و بهسازی شوند.  

وی افزود: مسیر راه زنجان به قره پشتلو جز پروژه‌های کلی و اصلی می‌باشد. که متناسب با این پروژه اعتبارات و بودجه در نظر گرفته می‌شود تا مسیرهای پرحادثه خیز شناسایی و اطلاح و مرمت شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر