logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۹۰۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان:

تردد در گردنه‌های استان زنجان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است+ تصاویر

تردد-در-گردنه‌های-استان-زنجان-فقط-با-زنجیر-چرخ-امکانپذیر-است+-تصاویر
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه در محورهای کوهستانی شاهد بروز کولاک مقطعی هستیم، گفت: تیم‌های پلیس راه در محورهای مواصلاتی مستقر هستند و به خودروهای فاقد زنجیر چرخ اجازه تردد نمی‌دهند.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به وضعیت راه‌های استان زنجان اظهار کرد: از صبح امروز شاهد بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی استان زنجان هستیم.

وی با بیان اینکه تمامی محور‌های مواصلاتی استان زنجان لغزنده است، ابراز کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. 
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه در محورهای کوهستانی شاهد بروز کولاک مقطعی هستیم، تصریح کرد: تیم‌های پلیس راه در محورهای مواصلاتی مستقر هستند و چنانچه خودرویی فاقد زنجیر چرخ باشد پلیس اجازه تردد در محورهای کوهستانی را نخواهد داد. 
وی با اشاره به آمادگی پلیس راه برای امدادرسانی به شهروندان و در راه ماندگان، عنوان کرد: از زمان آغاز طرح زمستانی پلیس راه تیم‌هایی از پلیس راه در گردنه‌ها مستقر هستند و در کنار سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان مشغول به فعالیت هستند و چنانچه هم وطنان در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی دچار مشکل شوند در اسرع وقت در محل حاضر می‌شوند و امداد‌رسانی می‌کنند. 
میناخانی با بیان اینکه رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را رعایت کنند، افزود: رانندگان قبل از حرکت با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و بعد تصمیم به مسافرت بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر