logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۹۰۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

امروز شعار مرگ بر آمریکا جهانی شده است

امروز-شعار-مرگ-بر-آمریکا-جهانی-شده-است
امام جمعه زنجان با اشاره به جهانی شدن شعار مرگ بر آمریکا، گفت: اکنون شعار مرگ بر آمریکا فقط از آن مردم ایران نیست، بلکه امروز این شعار در کل دنیا گسترده شده است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اقدامات کشورهایی که با اسلام مشکل دارند و قرآن سوزی اخیر، اظهار کرد: این اقدامات موهن و جنایت‌های فجیع به بهانه آزادی در کشورهایی انجام می‌شود که خود را مهد دموکراسی معرفی می‌کنند.

وی با محکومیت اهانت به قرآن توسط کشور سوئد، ابراز کرد: این قرآن سوزی و اهانت به قرآن تنها متوجه جمعیت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیونی مسلمانان نیست و اهانت به قرآن اهانت به تورات و انجیل و مقدسات سایر ادیان است. 

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه تمامی موحدان دنیا باید نسبت به چنین اقداماتی اعتراض کنند، خاطر نشان کرد: هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند در مقابل این اقدام سکوت کند.

وی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از مردم قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند، بر ضرورت جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: باید به آن‌هایی که قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند پیشرفت‌ها و رویش‌های انقلاب را تبیین کرد.

آیت الله خاتمی با اشاره به جهانی شدن شعار مرگ بر آمریکا، ابراز کرد: اکنون شعار مرگ بر آمریکا فقط از آن مردم ایران نیست، بلکه امروز این شعار در کل دنیا گسترده شده است.

وی با اشاره به اینکه شعار نه شرقی و نه غربی یکی از راهبرد‌های جمهوری اسلامی است و از آن عقب‌نشینی نخواهد کرد، افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی شرق و غرب عصبانی بودند چراکه جمهوری اسلامی هیچ گونه اتکایی به شرق و غرب نداشت.

امام جمعه زنجان با اشاره به پشتیبانی شرق و غرب از شاه ملعون، تاکید کرد: امام خمینی‌(ره) با اتکا به خدا و تلاش و مجاهدت‌های ملت ایران، به پیروزی رسید.

وی با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان و بیان اینکه نگهداری و پاسداری از انقلاب سخت ار از خود انقلاب است، خاطر نشان کرد: ملت ایران خود این انقلاب را به پیروزی رسانده‌اند و برای نگهداری و پاسداری از آن فقط در دوران دفاع مقدس ۲۱۸ هزار شهید تقدیم این انقلاب کردند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر