logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۹۰۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

ماجرای عدم پذیرش بیماران سرطانی در بخش آنکولوژی بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان چیست؟

ماجرای-عدم-پذیرش-بیماران-سرطانی-در-بخش-آنکولوژی-بیمارستان-ولیعصر(عج)-زنجان-چیست؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با رد موضوعاتی پیرامون عدم پذیرش بیماران سرطانی زنجانی در بخش آنکولوژی بیمارستان ولیعصر(عج) گفت: تفاوتی میان بیماران بومی و غیربومی نیست و بیماران در صورت مراجعه پذیریش می‌شوند.

حسن بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه بخش آنکولوژی بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان مشکلی به لحاظ پذیرش بیماران سرطانی بومی استان ندارد، اظهار داشت: بخش آنکولوژی این بیمارستان یکی از مراکز درمانی مطرح در سطح کشور است.

وی در پاسخ به موضوعاتی پیرامون این امر که بخش آنکولوژی این بیمارستان صرفا، بیماران غیر بومی را پذیرش کرده و از بستری بیماران استان امتناع می‌کند، افزود: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و بیمارانی که به این بخش مراجعه می‌کنند پذیرش شده و تحت درمان قرار می‌گیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه پروژه آنکولوژی بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان که خیر ساز می‌باشد دارای پیشرفت بالایی است، گفت: این بخش به صورت الحاقی در مجاورت بیمارستان ولیعصر(عج) از سال ۹۵ آغاز شده و دهه فجر افتتاح خواهد شد. 

وی با بیان اینکه با افتتاح این بخش ۱۴۴ تخت به تعداد تخت‌های آنکولوژی استان اضافه خواهد شد، اذعان کرد: در هیچ استانی بخش آنکولوژی با این تعداد تخت و تجهیزات وجود ندارد، تخت‌های بیمارستان نیز دارای استاندارد لازم هستند.

بختیاری تصریح کرد: استان زنجان به لحاظ درمان بیماران سرطانی جزو استان‌های پیشتاز است. 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۰۰ خیر در حوزه سلامت در سطح استان زنجان با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می‌کنند، خاطر نشان کرد: برخی از خیران اقدامات بسیار مهم و شاخصی در حوزه سلامت استان انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر