logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۹۰۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 8 دقیقه ]
برگزاری میزگرد موج‌رسا با موضوع اقدام مضحک اروپا در تروریستی خواندن سپاه:

تروریست خواندن سپاه از روی استیصال و درماندگی اروپا است

تروریست-خواندن-سپاه-از-روی-استیصال-و-درماندگی-اروپا-است
اقدام مضحک پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه، به دلیل ناامیدی دشمن از بی‌نتیجه بودن تحریم‌های حداکثری و 100درصدی علیه ملت و کشور ایران و همچنین شکست در اغتشاشات اخیر کشور ایران رقم خورده است.

به گزارش موج رسا; موضوع قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی توسط اروپایی‌ها از ابعاد مختلف قابل بررسی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد رسمی متعلق به نظام و از بطن مردم است که از روز اول تاسیس تاکنون در عرصه‌های متنوع و متعدد جزئی و کلی و مهم و بحرانی در کنار مردم بوده است.

حضور سپاه پاسداران از جنگ هشت ساله تا مهار منافقین، خنثی کردن کودتاها و فتنه‌هایی مانند ۷۸ و ۸۸ تا موضوع کرونا و کمک در تامین واکسن، برای مردم محرز بوده است.

یکی از دلایل این اقدام پارلمان اروپا می‌تواند ناامیدی دشمن از آثار حداکثری و ۱۰۰درصدی تحریم‌ها باشد از طرف دیگر، دشمن به اغتشاشات اخیر که چند ماه طول کشید دل بسته بود و بعد از اینکه در این قضیه هم شکست خورد، به این کار دست زد.

موج‌رسا در این راستا میزگردی را با فعالان بسیج ترتیب داد که مشروح مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

عقبه تفکر ایدئولوژیک سپاه؛ اسلام ناب محمدی است

فاطمه نادری، مسئول واحد خواهران قرارگاه بین‌الملل بسیج دانشجویی استان زنجان در این میزگرد اظهار داشت: ۱۹ ژانویه پارلمان اروپا قطعنامه‌ای با طرح ادعای بی‌اعتنایی جمهوری اسلامی به کرامت انسانی شهروندان به تصویب رساند؛ ترامپ در مقابل دوربین‌ها و رسانه‌ها به این موضوع اذعان کرد که ملت ایران تروریست است! 

وی افزود: اما اعتقاد ما این است که غرب بزرگترین حامی تروریسم بوده و خود ماهیت تروریستی دارد. 

مسئول واحد خواهران قرارگاه بین‌الملل بسیج دانشجویی استان زنجان بیان کرد: در این برهه تاریخی ملتی اوج گرفته است که پادزهر مبارزه با مستکبران را اجرایی می‌کند و آبروی نظام سلطه را در جهان برده‌ و در عمل نشان داده که غرب نمی‌تواند هر آنچه را که اراده می‌کند به آن دست یابد.

میزگرد۰۱

وی تصریح کرد: در دهه ۶۰ غرب نهایت کمک‌ را به صدام رساند اما اکنون صدام کجاست و سرنوشت کشور ما چگونه است؟

نادری با بیان اینکه غرب در تمام برهه‌ها در حال تحمیل فشار‌های حداکثری به ایران است، اذعان کرد: برای پیشبرد اهداف خود سراغ فشار‌های اقتصادی رفت و شدیدترین تحریم‌ها را علیه کشورمان تحمیل کرد. 

وی ادامه داد: غرب به این موضوع پی برده است که جوانان ما همچون دهه ۶۰ در عرصه‌های مختلف از کشور دفاع می‌کنند، و در این بستر قرارگاهی همچون خاتم‌الانبیا شکل گرفته است که در بدترین شرایط‌های تحریم در حال استفاده از نخبگان در پیشبرد اهداف است.

مسئول واحد خواهران قرارگاه بین‌الملل بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: دشمن متوجه شده است که نهادی وجود دارد که امنیت، تمامیت ارضی و پیشرفت کشور را با مشارکت مردم ایجاد کرده است. 

وی اذعان کرد: در حوادث چند سال اخیر سپاه بستری فراهم کرد که تمام مردم از جمله جوانان و نیروهای خود سپاه به کمک مردم آمدند. در زلزله کرمانشاه شاهد بودیم که مهندسان سپاه روستا به روستا برای روستاییان خانه و مسکن ساختند و مشغول کار‌های عمرانی بودند.

نادری تصریح کرد: اروپایی‌ها که خود فهم درست و حداقلی از حقوق بشر ندارند در قرن ۲۱ مدعی حقوق بشر شده‌اند؟ اما باید گفت اروپایی‌ها یک شبه به این حد از وقاحت نرسیده‌اند.

وی بیان کرد: باید دیدگاه اروپایی‌ها در مقابل دیدگاه سپاه قرار بگیرد؛ چراکه عقبه تفکر ایدئولوژیک سپاه، اسلام ناب محمدی است و در هر جای دنیا به کمک مردم مظلوم رفته است. 

مسئول واحد خواهران قرارگاه بین‌الملل بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه آمریکا شیطانی بزرگ است، گفت: آمریکایی که امروز می‌بینیم اروپایی‌های دیروز هستند، اغلب سیاست‌مداران به نام آمریکا؛ اروپایی هستند چراکه اساسا آمریکا تاریخی ندارد و اروپایی‌ها با قتل عام آمریکایی‌ها خود را جایگزین جمعیت این کشور کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جد آمریکایی‌ها در خباثت اروپایی‌ها هستند، خاطر‌نشان کرد: اروپایی‌ها از هیچ نوع خباثتی علیه ملت ایران حتی رسانه‌ای فروگذار نکرده است، به طوری که سه شبکه فارسی زبان اصلی دارای دفتر با مرکزیت لندن هستند.

ملت ایران یکبار بهمن سال ۵۷ از خواب بیدار شده‌ و تصمیم گرفتند که دیگر نخوابند

امیر‌حسین محمدی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه در اتفاقات اخیر اروپا پیرامون کشور ایران، نکات تامل برانگیزی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد، گفت: کشور ایران با اروپایی مواجه است که در گذر از دنیای مدرنیته به این تفکر رسیده است که صرفا اروپاییان آدم هستند و بقیه هیچ‌اند. 

وی با بیان اینکه اروپای استعمارگر از زمان‌های مختلف در حال تحمیل تفکرات خود به سایر ملت‌ها می‌باشد، گفت: اروپا به جنایات وسیعی در قاره‌های دیگر دست زده است حتی در خاورمیانه نیز منابع عظیمی را به غارت برده و عده کثیری را با قتل رسانده است. با این وجود جنایات این قوم استعمارگر همچنان ادامه دارد با این شرایط در قامت اروپای جنایتکار نمی‌گنجد که در خصوص حقوق بشر نظری بدهد.

محمدی با طرح این سوال که چه طور اروپا از حقوق بشر صحبت به میان آورده اما در الجزایر هزاران نفر فرد بی‌گناه را به کام مرگ کشانده است؟ ادامه داد: فرانسوی‌ها در ۶۰ سال اخیر در الجزایر بوده‌اند و هنوز این کشور را رها نکرده‌اند بنابراین در وقاحت فرانسوی‌ها همین جمله کافی است که جمجمه الجزایری‌ها را در موزه نگه داشته و محل کسب درآمد برای خود کرده‌اند.

میزگرد۰۲

وی بیان کرد: فرانسه؛ کلیسا و مساجد را تبدیل به محل قمار‌بازی و عیاشی کرده است چه طور به خود اجازه می‌دهد در خصوص آرمان‌های آزادی و حقوق بشر صحبت کند. این کشورهای استعماری بیانیه داده‌اند که به دلیل عدم توجه جمهوری اسلامی ایران به آرمان‌های انسانی و آزادی‌های حقوق بشری مردم؛ لازم است اروپا در روابط خود با ایران تغییراتی ایجاد کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: عجیب است که اروپایی‌ها در مقابل سپاه و ارتش الهی و توحید قرار گرفته است، سپاه کشور ما هیچ چیز را برای خود نمی‌خواهد و تاریخ نیز همواره این موضوع را ثابت کرده است. سپاه همواره در کنار مردم و حافظ و پشتیبان کشور بوده است.

محمدی گفت: واقعیت این است هر زمان که اختلافی در کشور ایران ایجاد می‌شود دشمنان امیدوار به نابودی کشور ما می‌شوند.

وی ادامه داد: قبل از سال ۸۸ رئیس جمهور آمریکا خطاب به کشورمان پیام داده بود که هر چه بین‌مان اختلاف بوده کنار زده و با هم به توافق برسیم، اما زمانی که فتنه ۸۸ به راه افتاد تمام قوا را به کار گرفت تا این نظام را از پای درآورد اما با تمام فتنه با شکست مواجه شد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: در فتنه سال جاری دشمنان تمرکز خود را بر روی رهبری گذاشتند، امروز نیز بر روی سپاه تمرکز کرده و سپاه را تروریستی می‌نامند.

وی تاکید کرد: سپاه کشور ایران، سپاه مجاهد است، حمایت مردمی را دارد و ما دانشجویان نیز تا هر زمان که بتوانیم نهایت حمایت خود را از سپاه خواهیم داشت و تا پای جان خواهیم ایستاد.

محمدی گفت: اروپاییان باید بدانند که با کاغذ سیاه کردن‌ها نمی‌توانند جوانان کشور ما را فریب بدهند. چراکه ملت ایران یکبار برای همیشه بهمن ماه سال ۵۷ از خواب بیدار شده‌ و تصمیم گرفته‌ است که هرگز نخوابد.

دولت جمهوری اسلامی باید یک اجماع جهانی بر علیه رفتار‌های اروپائیان تشکیل دهد

حسین بنیاد، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان نیز اذعان کرد: اروپایی‌ها معمولا بر روی امور بیهوده سرمایه‌گذاری نمی‌کنند و از قبل بر روی موضوعاتی برنامه‌ریزی کرده و مطابق با آن پیش‌ می‌روند. نمونه چنین اقداماتی توهین به سران کشور‌ها از طریق مبادی رسمی همانند مجله شارلی‌ابدو، مصوبه پارلمان اتحادیه اروپا و تروریستی اعلام کردن تشکیلات نظامی کشور می‌باشد.

میزگرد۰۳

وی افزود: اروپا هر بار اقداماتی خلاف منشور حقوق بشر و الزامات دیگر؛ بین‌المللی را انجام می‌دهد. 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تاکید کرد: اقدامات فرانسه و سایر کشور‌های اروپایی استعمارگر نباید بی‌جواب بماند و باید جواب کوبنده و قاطع توسط کشورمان ارائه شود.

بنیاد با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی حتما باید یک اجماع جهانی بر علیه چنین رفتار‌هایی ایجاد نماید، گفت: ما به عنوان قشر دانشجو وظیفه خود می‌دانستیم تا به اقدام مجله شارلی ابدو که دولت فرانسه نیز بر آن صحه گذاشت، جواب بدهیم. 

وی عنوان کرد: بیانیه‌ای در ۱۷ دی ماه سالجاری صادر نمودیم، در این بیانیه تحریم اقتصادی کشور فرانسه شرح داده شده و امیدواریم نمایندگان مجلس استان توجه خاصی به این موضوع داشته باشند چراکه پاسخ تحریم؛ تحریم است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر