logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۹۰۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

تامین آمبولانس کمک‌دار به بیمارستان شهدای طارم در اولویت قرار دارد

تامین-آمبولانس-کمک‌دار-به-بیمارستان-شهدای-طارم-در-اولویت-قرار-دارد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه اعتباری برای توسعه بیمارستان شهدای طارم تخصیص داده نمی‌شود، گفت: یکی از مهم‌ترین نیاز‌های کنونی بیمارستان طارم تامین آمبولانس کمک‌دار است.

به گزارش موج رسا; حسن بختیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به ارتقا بیمارستان شهدای طارم اظهار داشت: رایزنی‌هایی در این خصوص با وزارت بهداشت انجام شده است.

وی افزود: اما موضوعی که وجود دارد این است که اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار دولت قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه بیمارستان شهدای طارم به دلیل این که استحکام ندارد و زیر ساخت‌ها فراهم نیست امکان توسعه ندارد، گفت: باید ساختمان جدیدی احداث شود بنابراین این پروژه، پروژه صفر محسوب می‌شود و اعتباری تخصیص داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اورژانس بیمارستان در اولویت قرار دارد، اذعان کرد: نقشه این طرح آماده شده است و پیگیر موضوع هستیم.

بختیاری با اشاره به اینکه ضریب اشغال تخت‌های این بیمارستان ۵۰ درصد است، بیان کرد: کمبود تخت مشکل اساسی بیمارستان نیست و باید مرکز جامع خدمات سلامت ارتقا یابد که این امر آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به کوهستانی بودن منطقه تامین آمبولانس کمک‌دار برای بیمارستان طارم جزو نیاز‌های اساسی است، خاطر‌ نشان کرد: تامین آمبولانس کمک‌دار از وزارتخانه درخواست شده و در اولویت قرار دارد.

بختیاری اذعان کرد: در بیمارستان شهدای طارم ۳ پزشک متخصص داخلی، یک نفر پزشک اطفال و ۲ نفر متخصص زنان در حال ارائه خدمات هستند.

رئيس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در این بیمارستان دستگاه رادیولوژی وجود دارد گفت: اما متاسفانه با کمبود متخصص رادیولوژی مواجه هستیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر