logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۹۰۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

تخلفات؛ منجر به جمع‌آوری طرح ساماندهی وانت‌بارها در برخی نقاط شهر زنجان شد

تخلفات؛-منجر-به-جمع‌آوری-طرح-ساماندهی-وانت‌بارها-در-برخی-نقاط-شهر-زنجان-شد
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه ۲۱ نقطه در شهر زنجان برای ساماندهی وانت‌بارها در نظر گرفته شده بود، گفت: متخلفان؛ طرح اجرای ساماندهی وانت‌بارها در شهر زنجان را با مشکل مواجه کرده‌اند و در این راستا برخی مناطق استقرار وانت‌بار‌ها جمع‌آوری شده است.

غلامحسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: براساس بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، ساماندهی و جمع‌آوری سد معبر، به خصوص فروشندگان وانت‌بارها برعهده شهرداری گذاشته شده است و در همین راستا جلسات هماهنگی متعددی برگزار و تصمیمات لازم نیز اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول ماه‌های گذشته ۲۱ نقطه در سطح شهر برای استقرار وانت‌بار‌ها در نظر گرفته شد، افزود: با هماهنگی پلیس و نیروی انتظامی در محل‌های تعیین شده تابلو نصب شد.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه برخی مناطق در نظر گرفته شده مورد استقبال قرار گرفت، گفت: باید وانت‌بار‌ها در این محل‌ها با چهارچوب‌هایی مستقر می‌شدند و قوانینی همچون اشغال فضا صرفا به اندازه یک وانت را رعایت می‌کردند.

وی تصریح کرد: اما این قوانین توسط برخی‌ وانت‌بار‌ها رعایت نشد چراکه هر وانت با چیدین جعبه و تخلیه میوه بر روی زمین اشغال شد و مسائل بعدی را رقم زد.

احمدی با اشاره به اینکه مقرر شده بود تا وانت‌بارها از صبح تا شب در محل مستقر باشند و شب محل را تخلیه کنند تا نیروهای شهرداری فضا را دوباره برای روز بعدی آماده کنند، تصریح کرد: متاسفانه در برخی مکان‌های تعبیه شده همچون بالاتر از بیمارستان ولیعصر(عج) این موضوع نیز توسط وانت‌بار‌ها رعایت نشد.

وی ادامه داد: به دلیل برخی تخلفات دیگر انجام شده توسط وانت‌بار‌ها در میدان ولیعصر(عج) با هماهنگی مقام قضائی نسبت به جمع‌آوری این محل از وانت‌بار‌ها اقدام شد.

احمدی منطقه مقابل درمانگاه مطهری، منطقه ورودی میدان سپاه به سمت اتوبان ۲۲ بهمن، مزار بالا و پایین، جنب ترمینال مرکزی را فعالترین نقاط حضور وانت بارها اعلام کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر