logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۹۰۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

اختتامیه سومین پویش کودک سایبری در زنجان برگزار شد+ تصویر

اختتامیه-سومین-پویش-کودک-سایبری-در-زنجان-برگزار-شد+-تصویر
اختتامیه سومین پویش کودک سایبری صبح امروز با حضور مسئولان در زنجان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; سید احمد موسوی امروز در اختتامیه سومین پویش کودک سایبری با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته استفاده از فضای مجازی افزایش داشته است، اظهار کرد: آموزش‌های لازم در این حوزه داده شود تا کودکان حضوری امن در این فضا داشته باشند.

وی با بیان اینکه کودکان توانمندی در استان وجود دارد که قدرت فراگیری زیادی دارند، ابراز کرد: کودکان با فضای مجازی سریع عجین می‌شوند و توانمندی‌های لازم را یاد می‌گیرند.

رئیس پلیس استان زنجان با بیان اینکه نسل جدید بیشتر از نسل‌های قبل با فضای مجازی در ارتباط هستند، تصریح کرد: در آینده شاهد سبک زندگی جدیدی خواهیم بود که بیشتر به فضای مجازی وابسته است و اشتغال‌هایی ایجاد خواهد شد که وابسته به فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه کودکان باید سبک زندگی ایمن را در فضای مجازی یاد بگیرند، عنوان کرد: فضای مجازی در کنار تمامی مزیت‌هایی که دارد ممکن است آسیب‌هایی نیز داشته باشد.

موسوی با اشاره به برگزاری سومین پویش کودکان سایبری هم‌زمان با سراسر کشور، ادامه داد: دستگاه‌های مختلفی ازجمله مرکز فضای مجازی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، آموزش‌وپرورش استان زنجان و... ما در این امر یاری کردند.

رئیس پلیس فتا استان زنجان بیان کرد: هدف این پویش ارتقای آگاهی و آموزش استفاده از فضای مجازی و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از استفاده ناصحیح فضای مجازی، کاهش شکاف اجتماعی بین والدین و کودکان در فضای مجازی و... است.

وی با بیان اینکه بیش از یک‌میلیون ۶۰۰ هزار بازدید از محتواهای پلیس فتا در شبکه شاد انجام شده است، خاطرنشان کرد: محتواهایی که مدنظر بود به مدارس ارسال‌ شده است.

موسوی با اشاره به لزوم آمورش کودکان برای استفاده فضای مجازی، افزود: اگر کودکان آگاه‌تر باشند آسیب کمتری متوجه کودکان خواهد شد.

در پایان از مقام آوران این پویش و دستگاه‌های مسئول در این حوزه تقدیر شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر