logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۹۰۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان:

برخورد دو دستگاه خودرو سمند منجر به فوت و جراحت ۴ نفر شد

برخورد-دو-دستگاه-خودرو-سمند-منجر-به-فوت-و-جراحت-۴-نفر-شد
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به برخورد دو خودرو سمند در ماهنشان، گفت: این سانحه رانندگی ۳ فوتی و یک مجروح برجای گذاشت.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در بعد از ظهر روز گذشته، اظهار کرد: این سانحه رانندگی در روستای مسیر روستای خلج شهرستان ماهنشان رخ داده است.

وی با بیان اینکه برخورد دو دستگاه خودرو سمند منجر به فوت ۳ نفر و جراحت یک نفر شد، ابراز کرد: انحراف به چپ یکی از خودروها منجر به بروز این سانحه رانندگی شده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه در فصل زمستان شرایط جاده‌ها خاص است رانندگان حتما با دقت رانندگی کنند و به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند، ادامه داد: رانندگان حتما قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و سوخت کافی و لباس گرم به همراه داشته باشند.

میناخانی بیان کرد: چنانچه رانندگان در طول مسیر با مشکل مواجه شدند می‌توانند با شماره تماس های ۱۱۲ هلال احمر، ۱۱۰ پلیس، ۱۴۱ راهداری تماس بگیرند و مشکلات را مطرح کنند.

وی با اشاره به دلایل بروز تصادفات در محورهای مواصلاتی استان زنجان، ابراز کرد: عمده دلیل تصادفات در آذر ماه عدم توجه به جلو در آزاد راه‌ها است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند، ابراز کرد: چراغ روشن باشد و رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه کند و اگر اعلام می‌شود محوری مسدود است رانندگان از این محور‌ها تردد نکنند.

وی با اشاره به نحوه اطلاع از وضعیت راه های استان زنجان، تصریح کرد: رانندگان قبل از حرکت با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و بعد تصمیم به مسافرت بگیرند.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ]
بعد از ظهر بوده یا شب؟ دقت کن
فرم ارسال نظر