logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۹۰۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان در محکومیت دخالت کشور‌های اروپایی در امور داخلی ایران

بیانیه-شورای-تبیین-مواضع-بسیج-دانشجویی-استان-زنجان-در-محکومیت-دخالت-کشور‌های-اروپایی-در-امور-داخلی-ایران
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان و قرارگاه بین الملل بسیج دانشجویی استان زنجان دخالت‌های کشور های اروپایی در امور داخلی ایران را طی بیانیه‌ای محکوم کرد.

به گزارش موج رسا; شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان و قرارگاه بین الملل بسیج دانشجویی استان زنجان دخالت‌های کشور های اروپایی در امور داخلی ایران را طی بیانیه‌ای محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

انقلاب، زنده و پویاست. پاسدار انقلاب، پاسدار چنین موجود زنده و پویا و متحرک و پیشرونده‌ای است. اگر این نبود، تا کنون انقلاب اسلامی و نظام اسلامی باید ده کفن پوسانده باشد. اما موجود زنده را نمی‌شود دفن کرد و از تحرک باز داشت؛ زنده است و زنده خواهد ماند.(رهبر معظم انقلاب) 

بیانات در دیدار گروه کثیری از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  24 / 06 / 1381 

پارلمان اروپا روز نوزدهم ژانویه 2023 در مداخله ای آشکار در امور داخلی ایران به تصویب قطعنامه ای با عنوان واکنش اتحادیه اروپا به اعتراضات و اعدام‌ها در ایران  و با طرح این ادعا که بی‌اعتنایی آشکار جمهوری اسلامی به کرامت انسانی و آرمان‌های دموکراتیک شهروندان خود و همچنین حمایت از روسیه ، ایجاب می‌کند اتحادیه اروپا روابط خود را با ایران، بیشتر «تعدیل» کند ؛ از اتحادیه اروپا خواسته که تحریم های گسترده بر علیه اشخاص و نهاد های ایرانی برقرار کند ! 

از عجایب روزگار مدرنیته است که میراث داران و مرتکبان جنایت های بزرگ تاریخ که عدد این جنیات ها به شماره نمی آید یکی از پاک ترین و مظلوم ترین نظام های جهان را با الفاظی یاد میکنند که قطعا بیش از همه شایسته خود آنهاست.

سوال مهمی که در میان مطرح است این است که کرامت انسانی و آرمان های دموکراتیک !! آنگاه که فرانسوی های بی شرم در حد فاصل سالهای 1960 تا 1966 ، 17 آزمایش اتمی در الجزایر انجام میدادند و آنگاه که بالغ بر 10 میلیلون نفر مسلمان الجزایری را  می کشتند و مساجد مورد احترام مردم را در مصر به اسطبل و مشروب خانه خود تبدیل میکردند کجا بود؟!!

چرا زمانی که امریکا ی پست با نیرو های خود مردم ویتنام و عراق و افغانستان را به خاک و خون میکشید و به وسیله ی انفجار اتمی صدها هزار نفر از مردم غیر نظامی ژاپن را میکشت به فکر «تعدیل» روابط خود با ذریه بدکردار خود نبودید؟!

صفحات تاریخ و وجدان بیدار انسان های آزاده از گفتار و رفتار شما شرم دارند . بدون شک روزی به دست شیر مردان سپاه اسلام و پاسداران پرچم توحید به سزای اعمال زشت خود خواهید رسید و بی تردید در آن روز سرنوشت آوای لمن الملکی سربازان و فرماندهان سپاه توحید شنیدن دارد . 

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ   آیه 227 سوره شعراء

قرارگاه بین الملل و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر