logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۸۹۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاییدیه خرید دستگاه سنگ‌شکن را گرفت

دانشگاه-علوم-پزشکی-استان-زنجان-تاییدیه-خرید-دستگاه-سنگ‌شکن-را-گرفت-
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه دستگاه سنگ‌شکن موجود در بیمارستان موسوی متعلق به بخش خصوصی است گفت: بخش دولتی استان زنجان تاییدیه خرید دستگاه سنگ‌شکن را از وزارت بهداشت گرفته است.

به گزارش موج رسا; حسن بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال ۸۵ که بیمارستان موسوی آغاز به بهره‌برداری کرد بودجه کافی در وزارت بهداشت برای خرید دستگاه سنگ‌شکن وجود داشت.

وی افزود: در این سال متاسفانه دستگاه سنگ‌شکن خریداری نشده است، با این شرایط موجودی دانشگاه علوم پزشکی استان به لحاظ دستگاه سنگ‌شکن با کمال تعجب و تاسف تاکنون صفر مانده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در همان سال‌های آغاز بهره‌برداری بیمارستان موسوی یکی از پزشکان متخصص با اخذ وام توانست دستگاه سنگ‌شکن خریداری کرده و به صورت شخصی و خصوصی در بیمارستان مستقر کند، گفت: سال‌های بعدی نیز با اینکه وزارتخانه وضعیت مالی مناسب داشته اما دستگاه باز هم توسط استان خریداری نشده است.

وی با بیان اینکه دستگاه سنگ‌شکن موجود قریب به ۱۵ سال در ارائه خدمات به مراجعان به کار گرفته شده است، اذعان کرد: در حال حاضر دستگاه ایرادتی دارد اما قانونا دستگاه به دلیل اینکه متعلق به بخش خصوصی است دولت نمی‌تواند ریالی بابت رفع ایرادات آن خرج نماید.

بختیاری با بیان اینکه از وزارت بهداشت پیگیر خرید یک دستگاه سنگ‌شکن در بخش دولتی استان بودیم گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته مقرر شد تا از طریق سیستم فاینانس دستگاه سی‌تی‌اسکن برای استان خریداری شود.

وی اذعان کرد: تاییدیه خرید دستگاه سنگ‌شکن توسط استان از وزارت بهداشت دریافت شده و هر زمان که دستگاه برسد، زنجان دومین استانی خواهد بود که آن را دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر