logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۸۹۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب از تمامیت ارضی کشور پاسداری کرده است

سپاه-از-ابتدای-شکل‌گیری-انقلاب-از-تمامیت-ارضی-کشور-پاسداری-کرده-است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه سپاه همواره پشتیبان انقلاب و نظام بوده است، گفت: سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تا حال حاضر با تمام توان و قوا از ولایت، انقلاب و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی پاسداری کرده است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان ضمن دعوت مردم به تقوای الهی و تبریک ماه رجب و در پیش بودن روز ولادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: ولادت امام محمد باقر(ع) در این ماه به عنوان زینتی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امام محمد باقر(ع) آغازگر تشکیل دانشگاه بزرگ اسلام هستند افزود: ولایت‌مداری، شناخت دین، امام‌شناسی از جمله مسائل مهم دوران امامت ایشان بود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دوم بهمن سال ۱۳۴۲ آمریکا و سایر کشور‌های استکباری دستور اجرای طرح شش‌گانه را دادند گفت: اما با اقدام به موقع رهبر کبیر انقلاب از این امر ممانعت شد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه روز پنجم بهمن ماه ۱۳۵۸ اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار شد، گفت: مردم صاحب اصلی انقلاب هستند و به پشتوانه همین مردم است که انقلاب شکل گرفت و در صورت عدم پشتیبانی از این انقلاب اتفاقات بعدی سهمگین می‌شود اما مردم همواره پشتیبانی انقلاب را داشته و دارند.

وی با بیان اینکه در جهان اسلام اولین مسئله اجتماعی، موضوع فلسطین است تصریح کرد: همچنین روز ۶ بهمن ماه سالروز امضای قرار داد ننگین بین مصر و رژیم اسرائیل است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمنان در بیشتر نقشه‌هایی که به کار برده‌اند دچار شکست‌های سنگین شده‌اند، اذعان کرد: دشمنان سپاه را در لیست تروریستی قرار داده‌اند این درحالی است که سپاه بود که توانست عراق و سوریه را از شر داعش نجات دهد. 

وی با تاکید بر اینکه سپاه همواره پشتیبان انقلاب و نظام بوده است، گفت: سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تا حال حاضر با تمام توان و قوا از ولایت، انقلاب و تمامیت ارضی جمهوری پاسداری کرده است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمن هر بار که نقشه شومی در ذهن خود می‌پرواند با شکست مواجه می‌شود، خاطر نشان کرد: دشمن تاکنون با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته و در عرصه‌های مختلف در حال دست و پا زدن است و مدام تحریم‌های مختلفی را علیه کشورمان به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر