logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۸۹۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
اخبار انتظامی روز:

شناسایی و انهدام کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در زنجان

شناسایی-و-انهدام-کارگاه-تولید-روغن-موتور-تقلبی-در-زنجان
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف انبار غیر مجاز در امر تولید و فروش روغن موتور تقلبی خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس حسین بدری اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله از منابع معتبر خبري مبني بر تهیه و توزیع روغن موتور تقلبی در یک باب انبار غیر مجاز واقع در اطراف شهر زنجان ،مراتب بصورت ويژه در دستورکار کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادي و اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرارگرفت.

وی بیان داشت: ماموران بلافاصله پس از هماهنگي هاي قضايي در معیت مامورین اداره صمت استان به محل یاد شده اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر یک هزارو 440 لیتر روغن موتور بسته بندی شده ، 400 کیلوگرم مواد اولیه و 760 عدد ظروف پلاستیکی و یک دستگاه تصفیه روغن را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 2 میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام که در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

بدری افزود: پلیس با  مخلین و برهم زنندگان امنیت اقتصادی جامعه  برخورد قاطع و قانونی می‌کند وهیچگونه اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد.

کشف 5 قبضه اسلحه غير مجاز در ماهنشان

علی یوسفخانی، اظهار داشت: در پي خبر واصله مبني بر نگهداري سلاح غيرمجاز توسط شخصی به هویت معلوم در يکي از محله های شهر ماهنشان بررسی موضوع جهت شناسائی و دستگیری متهم و کشف و جمع آوری سلاح های غیر مجاز در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ماهنشان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام اقدامات هوشمندانه و فنی و اطمینان از صحت و سقم موضوع و پس از شناسايي محل نگهداری سلاح طی هماهنگي با مقام قضائي به محل اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم در این رابطه شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان ماهنشان ادامه داد : ماموران در بازرسي صورت گرفته از منزل متهم موفق به کشف3 قبضه سلاح جنگی و دو قبضه سلاح شکاری و تعداد 8 عدد فشتگ سلاح جنگی(9 م م) به همراه خشاب اسلحه کلت کمری شدند.

یوسفخانی با اشاره به اینکه متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائي معرفي شد،از برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان و حاملان سلاح های غیر مجاز گفت و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك در این زمینه مراتب را بلافاصله به پليس 110 اطلاع دهند.

فراخوان اعزام مشمولان دربهمن ماه سال 1401

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: کلیه مشمولاني که برگ آماده به خدمت به تاريخ بهمن ماه سال جاري دريافت نموده اند مي بايست با مراجعه به پليس+10 و دريافت برگ محل مرکز آموزش در روز پنجشنبه یکم بهمن ماه جهت اعزام به اين معاونت مراجعه نمايند.

 ندرلو اظهار داشت: کلیه مشمولاني که برگ آماده به خدمت به تاريخ بهمن ماه سال جاري دريافت نموده اند مي بايست با مراجعه به پليس+10 و دريافت برگ محل مرکز آموزش را دریافت کنند.

وی افزود: مشمولان اعزامي دي ماه سال جاري مي بايست برگ واکسيناسيون کويد19با برگ واکسيناسيون مننژيت جهت اعزام به مراکز آموزشي به همراه داشته باشند.

ندرلو گفت: مشمولان مي بايست مدارک مورد نياز اعم از برگ آماده بخدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسيناسيون، کارت ملي وشناسنامه، مدارک مربوط به شرايط خاص را به همراه خود داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: طبق ماده 58 قانون خدمت وظيفه عمومي، مشمولاني که مدت غيبت اوليه آنان در زمان صلح تا 3 ماه باشد،90 روزاضافه خدمت و چنانچه مدت غيبت اوليه آنان در زمان صلح بيشتر از 3 ماه باشد تا180 روز اضافه خدمت خواهند داشت، مشمولاني که مدت غيبت اوليه آنان بيش از يکسال مي باشد علاوه بر 6 ماه اضافه خدمت، مشمول فراري نيز محسوب شده و به مراجع قضائی معرفي مي شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: مشمولان قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردي از قبيل کوتاه نمودن موي سر، گرفتن ناخن ها  را رعايت نموده، وسايل شخصي، بهداشتي، قاشق و چنگال، ليوان و لباس گرم و... را به همراه داشته باشند.

کشف 47 تن آرد و گندم قاچاق در زنجان

حسین بدری با اعلام این خبر بیان داشت : دراجراي طرح هاي تشديد مبارزه با قاچاق كالا به خصوص مقابله با قاچاق کالاهاي اساسي و در اجرای اهداف و برنامه هاي راهبردي فراجا طرح مقابله با قاچاق کالا در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، تصریح کرد: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با قاچاق کالاهای اساسی به اجرا در آمد، ماموران اداره اطلاعات و عمليات پليس امنيت اقتصادي موفق به شناسایی متهمی که اقدام به قاچاق آرد در این استان می کرد شدند.

سرهنگ بدری در ادامه اظهار داشت: این فرد که با خرید آرد به نرخ دولتی آن را با نرخ آزاد به استان های همجوار عرضه می کرد با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی در حین بارگیری 25 تن آرد دستگیر شدند.

وی در ادامه از گشف 15 تن گندم و 7 تن جو احتکار شده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک انبار شخصی خبر داد و گفت : بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده 7 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در خاتمه از تحویل آرد ، گندم و جو کشف شده به سازمان تعزیرات و معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و با تاکید بر همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی برای مقابله با هرگونه قاچاق و فعالیت های اقتصادی غیر قانونی،از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

باند خانوادگی سارقان با هوشیاری پلیس زنجان دستگیر شدند

داود مرسلی در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: درپی اعلام چندین فقره کش رو زنی از فروشگاههای زنجان دستگیری سارقان در دستور کارماموران انتظامی شهرستان زنجان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامی شهرستان زنجان با انجام تحقیقات فنی پلیسی 3 سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان تصريح کرد: متهمان دستگيرشده که به صورت خانوادگی اقدام به سرقت می کردند در تحقيقات پلیسی به 18 فقره سرقت کش روزنی اعتراف و اموال مسروقه از متهمان کشف شد.

مرسلی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده دارای سابقه سرقت بودند ، افزود: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند .

دستگیری سارق ورق روی توسط پلیس زنجان

داود مرسلی با اعلام این خبر، گفت: ماموران پاسگاه شهرک صنعتی روی زنجان در حین گشت زنی یه یک دستگاه خودرو حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند .

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بررسی 150 کیلو گرم ورق روی سرقتی که توسط سارقان سرقت شده بود را کشف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت : ماموران در این خصوص 3 مالخر را نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر