logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۸۹۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

نیرویی از دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اخراج نشده است

نیرویی-از-دانشگاه-علوم-پزشکی-استان-زنجان-اخراج-نشده-است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه نیرویی از دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اخراج نشده است، گفت: درخواست جذب ۱۰۰ هزار نفر نیرو در بخش بهداشت و درمان انجام شده است که در صورت اعلام جذب نیرو، سهمیه خوبی به استان زنجان اختصاص می‌یابد.

به گزارش موج رسا; حسن بختیاری در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: بیکار شدن تعدادی از پرستاران در دانشگاه علوم پزشکی به معنی اخراج شدن این افراد نیست.

وی افزود: در وزارت بهداشت ساختاری به اسم نیروهای طرح وجود دارد، پزشک، پرستا و غیره بعد از اتمام زمان تحصیل؛ متناسب با مدت تحصیل رایگان زمانی را به عنوان طرح باید سپری کنند تا تعهد به اتمام برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در زمان کرونا قرار‌داد تعدادی از نیرو‌ها تمدید شد و بعد از کرونا این تمدید انجام نگرفت با این شرایط علوم پزشکی کسی را از کار بیکار نکرده است و مشخص بود این قرار داد در زمانی به اتمام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: تمدید طرح در حیطه اختیارات دانشگاه علوم پزشکی نیست بلکه تصمیم‌گیری بر عهده وزارت بهداشت است، با این حال فعلا تمدید طرح امکان پذیر نیست.

بختیاری گفت: برنامه‌ای که وزارتخانه پیگیر آن بوده این موضوع است که نیرو‌ها را به صورت استخدامی جذب کند.

وی عنوان کرد: درخواست جذب ۱۰۰ هزار نفر نیرو از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی شده است و هر چه تعداد جذب اختصاص یابد متناسب با آن سهمیه‌ای برای استان گرفته خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اذعان کرد: با توجه به اینکه چندین پروژه در دست تکمیل و افتتاح همانند پروژه آنکولوژی، سوانح سوختگی و پروژه مرحوم رجبعلی مقدم وجود دارد متناسب با پروژه‌ها درخواست نیرو شده است تا اگر تخصیصی انجام شود سهمیه خوبی هم به استان زنجان اختصاص یابد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر