logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۸۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

کابینه دولت دوازدهم نباید طوری باشد که اولویت‌ها فدای سیاست شوند/ هرگونه سهم خواهی و سهم‌دهی قابل قبول نیست

کابینه-دولت-دوازدهم-نباید-طوری-باشد-که-اولویت‌ها-فدای-سیاست-شوند-هرگونه-سهم-خواهی-و-سهم‌دهی-قابل-قبول-نیست

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد انتخاب کابینه دولت دوازدهم گفت: کابینه دولت دوازدهم نباید طوری باشد که اولویت‌ها فدای سیاست شوند.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید به قولهایی که در زمان تبلیغات داده عمل کند، اظهار کرد: مردم در درجه نخست به خاطر نظام جمهوری اسلامی ایران پای صندوقهای رای آمدند و کسانی که به رئیس جمهور مستقر رای دادند اکنون محقق شدن وعده‌ها را طلب دارند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید با تشکیل کابیه قوی به قولهایش عمل کند، افزود: در این راستا جوانان انتظاراتی از شخص حجت‌الاسلام روحانی دارند که باید به این انتظارات پاسخ مناسب داده شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ترکیب کابینه دولت نباید آنقدر سیاسی باشد که اولویت‌ها فدای سیاست و سیاسی کاری شوند، عنوان کرد: باید کسانی انتخاب شوند که قولهای شخص رئیس جمهور با انتخاب آنها عملی شود.

وی در مورد سهم خواهی از طرف برخی افراد و جریانها گفت: کسانی هستند که برای پیروزی یک شخص در انتخابات تلاش می‌کنند و بعد از آن به دنبال سهم خواهی هستند که این کار درست نیست.

بیگدلی با بیان اینکه خواسته مردم باید در اولویت قرار گیرد، ابراز کرد: خواسته‌های مردم و نیازهای جامعه مهمتر از هر چیز دیگری است و نباید هر کسی که برای پیروزی دولتی تلاش کرده به دنبال سهم خواهی باشد.

وی با اشاره به لزوم جوانگرایی در دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: اگر ما می‌خواهیم مملکت ما پیشرفت کرده و مشکلات حل شود باید به جوانان فرصت دهیم و از نیروی جوانی، نخبگی و علم دانش جوانان استفاده شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علم دانشجویان تحصیل کرده ما به روز است، اظهار کرد: استفاده از این جوانان باید در اولویت قرار گیرد البته نباید تجربه افراد باتجربه را نادیده گرفت یعنی جوانان در راس قرار گیرند و افراد باتجربه به عنوان مشاور استفاده شود.

وی تصریح کرد: آن شادابی که جوانان ما دارند می‌تواند به جامعه انرژی مضاعفی دهد و اعتقاد داریم دولت باید به جوانان فرصت بیشتری بدهد.

بیگدلی با تاکید بر اینکه فرصت دادن به جوانان اهمیت دادن به نیروی انسانی است، افزود: اگر به جوانان فرصت دهیم از فرار مغزها نیز جلوگیری کرده‌ایم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر