logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۸۹۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان مطرح کرد:

راه‌اندازی قرارگاه جهاد تبیین با رویکرد نشاط و امید آفرینی در استان زنجان‌

راه‌اندازی-قرارگاه-جهاد-تبیین-با-رویکرد-نشاط-و-امید-آفرینی-در-استان-زنجان‌
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه بهترین اقدام در این ایام این است که برنامه‌ها در محور جهاد تبیین انجام شود، گفت: قرارگاه جهاد تبیین با رویکرد نشاط و امید آفرینی راه‌اندازی شده است و همه ادارات در این برنامه حضور خواهند داشت تا در حوزه‌های مذکور برنامه‌هایی را اجرا کنند.

به گزارش موج رسا; سردار ابوالفضل طهماسبی در جلسه ستاد برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر از سال‌ها قبل نیز مردمی برگزار شده است، اظهار داشت: مساجد مردمی است و برنامه‌ها نیز بالای ۹۰ درصد در مساجد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بهترین اقدام در این ایام این است که برنامه‌ها در محور جهاد تبیین انجام شود، گفت: قرارگاه جهاد تبیین با رویکرد نشاط و امید‌آفرینی راه‌اندازی شده است و همه ادارات در این برنامه حضور خواهند داشت تا در حوزه‌های مذکور برنامه‌هایی را اجرا کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ایام الله‌ دهه فجر مقارن با ماه مبارک رجب و ولادت حضرت علی(ع) و اعتکاف است، بنابراین برنامه‌ها با رویکرد نشاط و امید آفرینی خواهد بود، اگر افتتاحی نیز وجود داشته باشد در این ایام انجام خواهد گرفت.

وی بیان کرد: اردو‌های راهیان پیشرفت برای اطلاع و آگاهی مدارس در راستای توجه ویژه به بسیج دانش‌آموزی با همراهی و همکاری اداره کل آموزش و پرورش با برنامه‌های مختلف انجام خواهد شد، بازخوانی سرود‌های دهه فجر، حضور حوزه هنری، معاونت فرهنگی شهری، توانمند‌سازی گروه‌های سرود، توانمند‌سازی گروه‌های تئاتر از جمله برنامه‌ها خواهد بود.

سردار طهماسبی با بیان اینکه انجام اقدامات لازم در خصوص راهیان نور دانش‌آموزی از جمله دیگر برنامه‌ها است، گفت: امسال باید اجرای برنامه راهیان نور دانش‌آموزی زودتر آغاز شود و توجه ویژه به راهیان نور دانش‌آموزی گردد.  

برپایی ایستگاه‌های سرور و نشاط در راهپیمایی ۲۲ بهمن

علی‌رضا فیروفر شهردار زنجان، در ادامه این جلسه اظهار داشت: سالانه برگزاری مراسم ۲۲ بهمن از یک الگوی خاصی پیروی می‌کند و اما اگر موافقت در جلسه جلب شود مراسم امسال با نشاط و شور دیگری برگزار شود.

وی با بیان اینکه سالانه این راهپیمایی در محلی آغاز با شعار ادامه می‌یابد و در محلی تجمع انجام می‌شود، گفت: امسال می‌خواهیم فضای جشن گونه‌ای در این راهپیمایی داشته باشیم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه در مراسمات مذهبی یک سری ایستگاه‌هایی در مسیر‌ها ایجاد می‌شود گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن این ایستگاه‌ها در راستای نشاط و شور آفرینی بر پا شود، که البته در این بین از گروه‌های مردمی می‌توان استفاده کرد.

وی اذعان کرد: می‌توان مسیر را به سمت جشن و شرور و شادی برد با این حال پیشنهاد دیگری نیز وجود دارد مبنی بر اینکه مراسم ایام‌الله دهه فجر امسال با حرکت مردمی آغاز شود، و این اقدام را با افتتاح فاز جنوبی سبزه میدان با یک جشن شبانگاهی آغاز کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر