logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۸۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون عمرانی استاندار زنجان:

استان زنجان به دنبال توسعه بخش صنعت و خدمات است

استان-زنجان-به-دنبال-توسعه-بخش-صنعت-و-خدمات-است

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان به دنبال توسعه بخش صنعت و خدمات است، گفت: برق در توسعه صنعتی نقش مهمی دارد.

به گزارش موج رسا; جواد رحمتی امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه مجموعه برق از مجموعه‌های منظم در کشور است، اظهار کرد: دخل و تصرف‌های مدیریتی کمتر د رمجموعه برق اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به پروازی بودن مدیران برخی دستگاه‌ها ابراز کرد: ما چنین چیزی را در مجموعه برق استان زنجان مشاهده نکردیم و کارشناسان خوبی نیز در این حوزه مشغول فعالیت هستند.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان برای قطب برق و آی تی انتخاب شده است، گفت: ماموریت‌های مدیریت جدید نیز هماهنگ با این راستا باشد.

وی با اشاره به ظرفیت استان زنجان در حوزه برق خاطرنشان کرد: ایران ترانسفو و پارس سوئیچ ظرفیت خوبی را در استان زنجان ایجاد کرده‌اند.

رحمتی با بیان اینکه استان زنجان تقاطعی است که انرژی منطقه از این استان عبور می‌کند، عنوان کرد: موضوع زیرساخت‌های برق یکی از بحث‌های جدی در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان به دنبال توسعه در بخش صنعتی است، افزود: در بخش کشاورزی به دلیل کمبود آب با محدودیت‌هایی برای توسعه روبرو هستیم.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه توسعه بخش صنعت و خدمات از اولویت‌های توسعه در کشور است‌، اظهار کرد: برق در توسعه صنعتی نقش مهمی خواهد داشت.

وی با اشاره به ظرفیت استان زنجان در حوزه دانشگاهی و منطقه جغرافیایی ابراز کرد: سعی می‌کنیم به خاطر شرایط جغرافیایی هاب منطقه باشیم.

علیرضا علیزاده مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه ایران در صنعت برق رتبه یک خاورمیانه و رتبه 14 جهان را دارا است، گفت: صنعت برق یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌های توسعه است.

وی برق را یکی از انرژی‌های پاک دانست و یادآور شد: کیفیت برق یکی از خواسته‌ها و سیاست‌های توانیر و وزارت نیرو است.

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه خاموشی کم و بالا بودن ضریب پایداری از جمله اولویت‌ها است، خاطرنشان کرد: توسعه دولت الکترونیک از جمله برنامه‌ها بوده که زیرساخت‌های خوبی نیز در این حوزه وجود دارد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر