logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۸۹۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان خبرداد

جمع‌آوری مدارس کانکسی استان زنجان تا سال 1402

جمع‌آوری-مدارس-کانکسی-استان-زنجان-تا-سال-1402-
مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اجرای طرح شهید پناهی برای جمع‌آوری مدارس کانکسی استان زنجان، گفت: در این طرح تمامی مدارس کانکسی که بیش از 10 دانش‌آموز دارند تا شهریور 1402 جمع‌آوری می‌شوند.

حمیدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در مناطق چهارده‌گانه آموزشی، اظهار داشت: اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان در هر منطقه آموزشی حداقل یک پروژه در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه به دلیل عقبه دانش‌آموزی بالای شهر‌ها پروژه‌های بزرگ و با تعداد کلاس درس بالا در مناطق شهری اجرا می‌شود، ابراز کرد: نیاز عمده استان زنجان در حوزه مدارس در مناطق شهری است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه سرانه آموزشی در روستاها بیشتر از شهرها است، تصریح کرد: نیاز به ساخت مدارس با تعداد کلاس بالا در شهرها بیشتر از روستاها احصا شده است.

وی با بیان اینکه مدارس کانکسی یک یا دو کلاسه هستند که در مناطق محروم قرار دارند، عنوان کرد: طرح شهید پناهی برای جمع‌آوری مدارس کانکسی در استان زنجان اجرا می‌شود.

اسلامی با اشاره به اهداف این طرح، ادامه داد: در این طرح تمامی مدارس کانکسی که بیش از 10 دانش‌آموز دارند تا شهریور 1402 جمع‌آوری می‌شوند.

خبرنگار: قربانی

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر