logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۸۹۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

فعالیت بیش از ۸۰۰ نفر نیرو در ستاد برف‌روبی شهر زنجان/ برف‌روبی معابر از ساعات اولیه بارش در حال انجام است

فعالیت-بیش-از-۸۰۰-نفر-نیرو-در-ستاد-برف‌روبی-شهر-زنجان-برف‌روبی-معابر-از-ساعات-اولیه-بارش-در-حال-انجام-است
معاون خدمات شهری شهردای زنجان با اشاره به؛ بکارگیری بیش از ۸۰۰ نفر نیرو در راستای ستاد برف‌روبی شهر زنجان گفت: ۶۰۰ هزار لیتر محلول یخ زدا از شامگاه روز گذشته تاکنون در سطح شهر استفاده شده است.

غلامحسن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه با توجه به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر بارش برف در زنجان، عملیات مربوط به استقرار ماشین‌آلات برف‌روب، محلول‌پاش و سایر ماشین‌آلات و نیرو‌ها از روز گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: تمام مخازن نمک‌ که در سطح شهر تعبیه شده است در روز‌های قبل با کیسه‌های نمک پر شده است و شهروندان نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه از شامگاه روز گذشته عملیات محلول‌پاشی در سطح معابر اصلی شهر آغاز شد و ۶۰۰ هزار لیتر محلول یخ‌زدا استفاده شده است افزود: ۱۸۰ دستگاه خودروی ویژه عملیات سه‌گانه برای جلوگیری از یخ‌زدایی و برف‌روبی، به کار گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه بعد از آغاز برف کار برف‌روبی معابر اصلی و فرعی سطح شهر آغاز شده و تا پاکسازی کامل نیز ادامه دارد، گفت: شهرداری در زمان بارش برف با هدف مدیریت بهتر بحران ضمن تقسیم‌بندی شهر به چند بخش تعدادی ناظر و نیرو نیز برای هر بخش مشخص می‌کند.

احمدی اذعان کرد: همزمان با بارش برف کار برف‌روبی با بسیج بیش از ۸۰۰ نیروی خدماتی از ساعات اولیه بارش در معابر سطح شهر آغاز شده است. تاکنون برخی از معابر اصلی پاکسازی شده است تا عبور و مرور شهروندان راحت‌تر انجام شود.

احمدی با بیان اینکه شهروندان در صورت لزوم برای از بین بردن لغزندگی‌ها از مخازن شن و نمک استفاده کنند، گفت: با توجه به مضرات نمک برای درختان، گل‌ها و محیط زیست و تخریب بسیار شدید آسفالت و کف‌فرش پیاده‌روها، شهروندان از مصرف بیش از حد نمک در معابر شهری خودداری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با تقدیر از شهروندانی که در پویش تکاندن برف از درختان همکاری می‌کنند، ابراز داشت: شهر خوب با همکاری شهروند خوب ساخته می‌شود و لازم است برای خدمات‌رسانی بهتر، شهروندان فهیم در کنار نیروهای خدمات رسان باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر