logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۸۹۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان مطرح کرد؛

انعقاد قرار‌داد ۱۵۰ پروژه توسط شهرداری زنجان/ شرایط پایدار در بحث بودجه‌ریزی نداریم

انعقاد-قرار‌داد-۱۵۰-پروژه-توسط-شهرداری-زنجان-شرایط-پایدار-در-بحث-بودجه‌ریزی-نداریم
شهردار زنجان با بیان اینکه ۱۵۰ قرار‌داد در طول سال جاری در شهرداری منعقد شده است، گفت: تورم سبب می‌شود تا پیش‌بینی که بر اساس بودجه برای پروژه‌ها وجود دارد؛ تغییر یابد.

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروزفر امروز در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر زنجان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی شهرداری برنامه‌های خوبی برای این روز برگزار کرد و سبب ایجاد شادی در شهر شد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید واقع بینانه به موضوعات نگاه کنیم، افزود: با توجه به حجم کارها از شورا تسریع در امور را درخواست داریم تا معطلی ایجاد نشود.

شهردار زنجان با بیان اینکه حجم کاری که در شهر انجام می‌شود یک فاکتور است گفت: سیستمی که به وسیله آن حجمی از کار انجام می‌شود نیز فاکتور دیگری است، فاکتور بعدی نیز بحث شرایط روز است. بنابراین این امور در انجام پروژه‌ها موثر می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه تورم مداوم در حال تغییر می‌باشد گفت: پیش‌بینی‌ها با یک آیتم‌هایی انجام شده است اما با به روز‌رسانی‌ قیمت‌ها نیازمند تامین اعتبارات دیگر هستیم.

فیروزفر با تاکید بر اینکه شرایط پایدار در بحث بودجه‌ریزی نداریم، تصریح کرد: کدام پیش‌بینی در بودجه‌ریزی دقیق است؟ قیمت‌ها مداوم در حال تغییر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در غرب شهر مشکل زمین وجود دارد برخی زمین‌ها نه نگهداری و نه واگذاری برای شهرداری مقرون به صرفه هستند، بنابراین باید به نحو دیگری این زمین‌ها به کار گرفته شوند.

فیروز‌فر با بیان اینکه ۱۵۰ قرار داد در طول سال جاری در شهرداری منعقد شده است، اذعان کرد: برای برخی از پروژه‌ها چندین بار پرسه تکرار شده است بنابراین حجم کار بسیار بالا است با این وجود تمام تلاش شهرداری این است که اجازه ندهد شهروندان ضرری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه حرکت خوبی در خصوص زمین موصوف به باغ امین انجام شده و مرحله اول مناسب‌سازی برای احداث مجموعه ساختمان‌های شهرداری طی شده است، گفت: پیش‌بینی شد در این زمین مولد‌سازی انجام شود. از طریق همین مولد‌سازی در سال آینده ساختمان مرکزی شهرداری، ساختمان شورا، ساختمان فرهنگی شهرداری، مجموعه فرهنگی و ورزشی موزه شهر احداث می‌شود.

وی ادامه داد: برای ملک فعلی شهرداری مرکزی در حال رایزنی هستیم تا سند به اسم شهرداری منتقل یابد، چراکه اگر این سند به اسم شهرداری منتقل شود برای شهرداری منبع اعتباری برای آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر