logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۸۹۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

توحش قرون وسطایی با لباس مدرنیته بر جوامع مدعی حقوق بشر هنوز حاکم است/ ضرورت تبیین جایگاه انقلاب و دشمنی دشمنان

توحش-قرون-وسطایی-با-لباس-مدرنیته-بر-جوامع-مدعی-حقوق-بشر-هنوز-حاکم-است-ضرورت-تبیین-جایگاه-انقلاب-و-دشمنی-دشمنان-
امام جمعه خرمدره گفت: توهین به رهبری و مرجعیت دینی یک امت در فرانسه، نشان داد که هنوز توحش قرون_وسطایی با لباس مدرنیته بر جوامع مدعی حقوق بشر حاکم است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خرمدره ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن با اشاره به ضرورت تبیین و تأکید رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مسئولان حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان، هم خود به تبیین‌های لازم بپردازند و هم زمینه‌ را برای تبیین فراهم کنند. 

وی با اشاره به عامل اصلی دشمنی آمریکا با ایران افزود: انقلاب اسلامی ایران زمانی کشور را از حلقوم آمریکا خارج کرد که جزئی‌ترین تصمیمات مربوط به ایران، تحت چارچوب سیاست‌های کلی آمریکا انجام می‌شد. 

امام جمعه ماهنشان گفت: برای تبیین جایگاه انقلاب و دشمنی دشمنان، یک ضرورت است؛ همچنانکه دشمن با تبلیغات گمراه کننده و وسوسه انگیز، مسیر تفکر و تأمل و رسیدن به حقایق را برای جوانان بسته است.

وی با اشاره به ضرورت تبیین در برابر تبلیغات وسوسه انگیز یادآور شد: تبلیغات وسوسه انگیز دشمن‌ مسیر درک واقعیات را مسدود کرده و بنابر این تبیین درست و واقع بینانه راهگشا‌ترین روش برای خنثی‌سازی توطئه دشمنان است. 

امام جمعه خرمدره با اشاره به اذعان غرب به شکست در برابر ایران افزود: معاون ارشد رئیس جمهور آمریکا و کارشناس بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها در یادداشتی که در سال گذشته برای نیوزویک نوشت، به‌شکست سیاست‌های آمریکا در قبال ایران اذعان می‌کند؛ او در یادداشتی با عنوان «ایران در حال آزمایش ماست و تا اینجای کار ما شکست خورده‌ایم» اذعان می‌کند که ایالات متحده نتوانسته در برابر نفوذ ایران در عرصه بین‌الملل، سیاست‌های مقابله‌ای مؤثری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه توهین و مسخره از ترفندهای ثابت دشمنان دین بوده است، گفت: شعراء مکه آن‌قدر رسول خدا را با اشعار خود استهزاء، مسخره و اهانت کردند که قلب رسول خدا به درد آمد و به حضرت گران آمد، لذا خداوند رسول خدا را تسلی داد و فرمود: «إِنَّا كَفَيْنَاكَ الْمُسْتَهْزِئِينَ» همچنانکه متعدد امیرمؤمنان را مسخره می‌کردند. 

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور گفت: البته مسخره‌کنندگان حق راه به جایی نخواهند برد و مردم و دولت با ولایتمداری خود با اقتدار تمام به حرکت در مسیر حق ادامه خواهند داد. 

وی اذعان کرد: توهین به رهبری و مرجعیت دینی یک امت در فرانسه، نشان داد که هنوز توحش قرون_وسطایی با لباس مدرنیته بر جوامع مدعی حقوق بشر حاکم است.

امام جمعه خرمدره با اشاره به اعتراف آمریکا به قدرت فوق العاده پهپادهای فرامدرن ایران یاداور شد: در طول تاریخ معاصر، اولین بار است که سلاح ساخت ایران در یک جنگ واقعی آن هم خارج از مرزهای ایران به کار می‌رود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر