logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۸۹۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار شهرستان ابهر در گفت‌وگو با موج‌رسا:

عملیات اجرایی ورزشگاه نیمه کاره ۳ هزار نفری ابهر قبل از پایان سال آغاز می‌شود/ تکمیل پروژه نیازمند اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی است

عملیات-اجرایی-ورزشگاه-نیمه-کاره-۳-هزار-نفری-ابهر-قبل-از-پایان-سال-آغاز-می‌شود-تکمیل-پروژه-نیازمند-اعتبار-۴۵-میلیارد-تومانی-است
فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه مقرر شده است تا حداقل ۲۰ میلیارد تومان ترک تشریفات به اداره کل ورزش و جوانان داده شود تا ادامه عملیات اجرایی ورزشگاه ۳ هزار نفره ابهر را آغاز کند گفت: این پروژه برای تکمیل نیازمند اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی است.

احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پروژه ورزشگاه ۳ هزار نفری شهرستان ابهر که پروژه‌ای نیمه کاره با قدمت ۱۵ سال است برای تکمیل نیازمند ۴۵ میلیارد تومان اعتبار است‌.

وی افزود: بعد از سفر آقای نیکزاد به استان زنجان مقرر شد تا ۱۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شود که قرار است ۵ میلیارد تومان در مدت ۱۵ روز و ۵ میلیارد تومان دیگر نیز تا آخر بهمن ماه تخصیص یابد.

فرماندار شهرستان ابهر گفت: همچنین مقرر شد تا در ۱۵ روز پیشرو ۵ میلیارد تومان برای آغاز روند پروژه از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تخصیص داده شود.

وی با بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان دیگر نیز از محل توازن منطقه‌ای درخواست شده است، یادآور شد: اگر اعتباری از این مبلغ تخصیص داده شود، در نهایت ۲۰ میلیارد تومان ترک تشریفات به اداره کل ورزش و جوانان داده می‌شود و پروژه آغاز خواهد شد.

ذوالقدر تاکید کرد: باید عملیات اجرایی این پروژه قبل از پایان سال جاری آغاز شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر