logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۸۸۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

نواقصات وسایل و تجهیزات بازی پارک‌های زنجان برطرف می‌شود/ پارک شهرک‌های اقماری به تجهیزات بازی کودکان مجهز می‌شوند

نواقصات-وسایل-و-تجهیزات-بازی-پارک‌های-زنجان-برطرف-می‌شود-پارک-شهرک‌های-اقماری-به-تجهیزات-بازی-کودکان-مجهز-می‌شوند
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با اشاره به اینکه تجهیزات و وسایل بازی در برخی پارک‌های سطح شهر امسال استاندارد و نوسازی شده است، گفت: برنامه‌ریزی شده تا از بودجه امسال و سال آینده اعتباری به تجهیز پارک‌ها در مناطق کم برخوردار و شهرک‌های اقماری تخصیص یابد.

مجید دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه تجهیزات و وسایل بازی در برخی پارک‌های سطح شهر امسال استاندارد و نوسازی شد، اظهار داشت: در برخی پارک‌ها نیز نواقصات در حال رفع است.

وی با بیان اینکه خرید تجهیزات و وسایل بازی در پارک‌های شهر زنجان از بودجه سال جاری در دستور کار قرار دارد، گفت: همچنین برنامه‌ریزی شده تا از بودجه امسال و سال آینده نیز اعتباری در راستای تجهیز پارک‌ها در مناطق کم برخوردار و شهرک‌های اقماری انجام شود.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری زنجان در خصوص برخی پارک‌ها که کلا تجهیزات بازی ندارند و هنوز نصب نشده است، گفت: نصب تجهیزات در پارک‌ها توسط مناطق چهارگانه انجام می‌شود و سازمان سیما منظر، مسائل مربوط به خرید، پیگیری و نظارت‌ها را انجام می‌دهد.

وی در خصوص برخی شهرک‌های اقماری که فاقد پارک و فضای سبز هستند، نیز تصریح کرد: طبق طرح جامع فضای سبز، توسعه فضای سبز در اقصی نقاط شهر زنجان طبق برنامه‌ریزی و زمانبندی انجام می‌شود.

دوستی تاکید کرد: توسعه فضای سبز در سطح شهر از اولویت‌های شهرداری است و هیچ گونه فضای سبزی در سطح شهر از بین نرفته است که جایگزین نشده باشد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ]
مشکل اصلی پارک های زنجان روشنایی است وحتی خیابان واتوبان هاادم وقتی ازاین نقاط می گذردبی ذوق وغم زده می شودیکی ازدلیل مهم مهاجرت اززنجان دلگیربودن وبی روح بودن شه است که قسمت اصلی ان نبودروشنایی قابل قبول برای شهراست روشنایی ان قدرمهم است که به استان های دیگرنگاه کنیم می فهمیم چقدربه ان اهمیت می دهندجزاستان زنجان.صرفه جویی خوب است اماصرفه جویی که باعث عامل مهاجرت ویاباعث بی روحی ،غم زدگی،ناراحتی روانی و...شهروندان شودکلااین صرفه جویی نباشدبسیاربهتراست.خلاصه اداره برق وروشنایی شهرداری زنجان حقوق شان ناحق است یه کمی ازاداره جات برق وروشنایی استان های دیگریادبگیرند.
فرم ارسال نظر