logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۸۸۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

پیام رزمایش ذوالفقار، اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران بود

پیام-رزمایش-ذوالفقار،-اقتدار-نظامی-جمهوری-اسلامی-ایران-بود
امام جمعه زنجان با اشاره به برگزاری رزمایش ذوالفقار گفت: این رزمایش نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی داشت و این پیام را می‌رساند که هرگونه اقدام علیه ایران پاسخ قاطع را در پی دارد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان، با اشاره به سالروز وفات ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران به ویژه مادران و همسران شهدا، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز حضرت ام‌البنین(س) ولایت‌پذیری ایشان بود.

وی افزود: امتیاز در زن و مرد بودن و در جنسیت نیست بلکه در انسان بودن خلاصه می‌شود اما در کشورهای غربی نگاه‌ به زن متفاوت بوده به طوری که زن به عنوان یک وسیله و ابزار مطرح است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ۱۷ دی‌ماه سالروز کشف حجاب توسط رژیم پهلوی است، گفت: این نقشه استعماری توسط انگلیس در ایران برای رفع حجاب انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه کشورهای استعماری مداوم نقشه شومی برای ایران به کار گرفته و هنوز نیز استفاده می‌کنند، عنوان کرد: کشور استعمارگر انگلیس برای اسلام زدایی در چهار کشور ایران، افغانستان، ترکیه و پاکستان کودتا انجام داد و در این راستا برای رسیدن به اهداف خود از رضاخان استفاده کرد تا حجاب و پاکدامنی را در کشور دچار تزلزل کرده و نابود کند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه در طول هفته گذشته مقام معظم رهبری به موضوع مهم حجاب اشاره کردند، گفت: طبق فرموده ایشان حجاب جزو ضرویات دین و قانون است.

وی با بیان اینکه در طول هفته گذشته کشور ایران برای نشان دادن اقتدار نظامی جمهوری اسلامی رزمایش ذوالفقار را برگزار کرد ابراز داشت: پیام این رزمایش به ویژه برای دشمنان این بود که هر عملی دارای عکس العملی خواهد بود و هرگز اجازه نخواهیم داد امنیت کشورمان از بین برود. 

امام جمعه زنجان با اشاره به روز ۱۸ دی ماه سال ۹۸ سالروز سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: با خطای انسانی در این روز حادثه تلخی رخ داد و همه مسافران که ۱۴۸ نفر از انان ایرانی و یک نفر نیز خانم زنجانی بود، جان خود را از دست دادند.

وی همچنین با اشاره به روز ۱۶ دی ماه سالروز گرامیداشت شهدای دانشجو اذعان کرد: تعدادی از دانشجویان برای مقابله با دشمن وارد نبرد شدند و با کمترین امکانات به مبارزه با دشمن پرداخته و در نهایت به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر