logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۸۸۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

بی‌توجهی راننده پژو در زنجان حادثه آفرید/ مصدومانحادثه به بیمارستان منتقل شدند

بی‌توجهی-راننده-پژو-در-زنجان-حادثه-آفرید-مصدومانحادثه-به-بیمارستان-منتقل-شدند
رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با اشاره به تصادف ۳ دستگاه پژو ۴۰۵ در زنجان، گفت: این سانحه رانندگی منجر به مصدومیت ۳ نفر شد.

مرتضی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بروز سانحه رانندگی و جراحت ۳ نفر در زنجان، اظهار کرد: این سانحه رانندگی در ۱۷ و ۲۰ دقیقه در کمربندی جنوبی، خیام شرقی، لاین جنوبی رخ داده است.

وی با بیان اینکه تصادف از نوع جرحی، ابراز کرد: خوشبختانه این تصادف هیچ کشته ای نداشته است.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با بیان اینکه هر ۳ مصدوم به بیمارستان آیت‌اله موسوی منتقل شدند، تصریح کرد: هر سه خودرویی که تصادف کرده اند پژو ۴۰۵ بودند.

وی بیان کرد: وسیله نقلیه پژو ۴۰۵ که در مسیر شرق به غرب حرکت می‌کرد به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه وارد بلوار می شود و با دو اصله درخت برخورد می‌کند و وارد لاین مخالف یعنی مسیر غرب به شرق شده و با دو خودرو پژو ۴۰۵ دیگر برخورد می کند.

محمدی با بیان اینکه خودرو مقصر بعد از برخورد با دو خودرو دیگر واژگون می‌شود، ادامه داد: خودرویی که در مسیر شرق به غرب حرکت می‌کرد نسبت به دو خودرو دیگر مقصر است.

وی با اشاره به لغزندگی معابر رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا شاهد تصادف نباشیم، افزود: رانندگانی که در محور های مواصلاتی استان زنجان تردد خواهند کرد حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با بیان اینکه رانندگان حتما به تابلوهای راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند و مقررات راهنمایی و رانندگی را در دستور کار قراردهند، عنوان کرد: در تمامی مسیر کمربندی شمالی محدودیت سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت وجود دارد.

وی با بیان اینکه عدم توجه به جلو یکی از دلایل بروز سوانح رانندگی است و یکی از تخلفات رانندگی حادثه ساز عدم توجه به جلو است، ادامه داد: رانندگان حتما رعایت فاصله طولی را در دستور کار داشته باشند تا شاهد بروز حادثه دلخراش نباشیم.

محمدی با اشاره به ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در همگام رانندگی، افزود: یکی از دلایل عدم توجه به جلو استفاده از تلفن همراه است.

رئیس پلیس راهور شهرستان زنجان با تاکید بر بستن کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشینان، خاطر نشان کرد: بستن کمربند ایمنی تضمین سلامتی سرنشینان در حوادث رانندگی است.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : علی ] [ ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ]
یکیش رو که من می شناسم فوت شد خدا رحمتش کنه
[ نام : ] [ ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ]
ماشین ها ذوب ها شده بودند انقدر تصادف و آتش سوزی شدید بود کاش فیلم و عکس هم میزدین
فرم ارسال نظر