logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۸۸۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

مصرف گاز استان زنجان افزایش یافت/ صنایع به اندازه کافی سوخت جایگزین ذخیره دارند

مصرف-گاز-استان-زنجان-افزایش-یافت-صنایع-به-اندازه-کافی-سوخت-جایگزین-ذخیره-دارند
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به افزایش ۷۰۰ هزار متر مکعبی مصرف گاز در استان زنجان در شبانه روز گذشته، گفت: با توجه به کاهش دما در ۶۴۳ واحد صنعتی استان محدودیت مصرف گاز اعمال شده است.

رحیم سلیمانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در پی بارش برف در استان زنجان مصرف گاز به ۱۱ میلیون ۳۰۰ هزار مترمکعب رسید اظهار داشت: میزان مصرف گاز نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۷۰۰ هزار متر مکعب افزایش داشت.

وی با تاکید بر اینکه دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد است، افزود: از شهروندان درخواست داریم تا دمای متعادل را رعایت کرده و به ممتد بودن جریان گاز کمک نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه اعمال محدودیت‌ها از اواخر آذر ماه آغاز شد، گفت: تا روز گذشته برای ۴۹۸ واحد صنعتی در استان محدودیت اعمال شده بود اما از روز گذشته محدودیت در صنایع به ۶۴۳ واحد صنعتی افزایش یافت.

وی با تاکید بر اینکه مشکل خاصی به لحاظ تولید در سطح استان نداشته‌ایم، گفت: به تمام واحد‌ها سوخت جایگزین اختصاص داده شده بود و همچنان سوخت جایگزین به صورت ممتد در حال ارائه است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه واحد‌های صنعتی همراهی خوبی با شرکت گاز داشته‌اند و بهینه‌سازی‌ها انجام شده است، تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان خوبی در استان فعال هستند که می‌توانند صنایع را در زمینه بهبود شرایط بهینه‌سازی کمک نمایند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر