logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۸۸۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید‌ها در استان زنجان:

اعتبار تکمیل ورزشگاه ۳ هزار نفری ابهر و بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده تقویت می‌شود

-اعتبار-تکمیل-ورزشگاه-۳-هزار-نفری-ابهر-و-بیمارستان-۲۲۰-تختخوابی-خدابنده-تقویت-می‌شود
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در بازدید از ورزشگاه نیمه کاره ۳ هزار نفری شهرستان ابهر و بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان خدابنده گفت: در سال آینده ردیف اعتباری هر دو پروژه تقویت می‌شود.

به گزارش موج رسا; علی نیکزاد امروز در سفر یک روزه خود به استان زنجان در حاشیه بازدید از ورزشگاه سه هزار نفری شهرستان ابهر اظهار داشت: وزارت‌خانه برای تکمیل پروژه ورزشگاه ۳ هزار نفری شهرستان ابهر ۴ میلیارد تومان اختصاص داده بود، اما امروز مقرر شد قبل از تصمیم گیری و صورت جلسه به این مبلغ اضافه شود.

وی افزود: باید به وزارت خانه تاکید شود تا اعتبار مورد نیاز در اختیار استان قرار داده شود و از سویی دیگر مقرر است تا از منابع استانی نیز برای تکمیل پروژه صرف شود. این پروژه باید از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان شروع شود.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم شهرستان ابهر و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی باید تلاش برای افزایش ردیف اعتباری این پروژه داشته باشد تا مبلغ از ۴ میلیارد تومان به بالاتر برسد و از محل اعتبارات ملی و استانی این پروژه به اتمام برسد.

تامین اعتبار مورد نیاز بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده 

وی در ادامه بازید خود در شهرستان خدابنده در خصوص تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی این شهرستان بیان کرد: بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است تا این بیمارستان تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه اسکلت و سفید کاری بیمارستان به اتمام رسیده است، امروز تصمیم بر این شد تا ۱۰۰ میلیارد تومان از طریق ماده ۳۷ به این پروژه تزریق شود.

نیکزاد گفت: یکی از اقدامات خوبی که در این شهرستان انجام شده توافق بین شورای اسلامی شهر خدابنده و شهرداری بوده است که سبب شده معبری باز شود و ارزش افزوده ای که از محل این امر ایجاد شده برای بیمارستان هزینه شود.

وی خاطر نشان کرد: پیگیر تسریع اتمام این پروژه خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد تا ردیف اعتباری این پروژه در سال ۱۴۰۲ افزایش یابد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: از سه محل پیگیر تزریق منابع برای این بیمارستان خواهیم بود تا شاهد به ثمر نشستن بیمارستان و تجهیز آن باشیم.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ]
سلام چرا هروقت مقامات کشور اومدند استان ، هیچ وقت نامی از سدعظیم مشمپا برده نشده این سد هم جزو پروژه های نیمه تمام استان زنجان است ولی واقعا تعجب اوره . ، علیرغم نیاز به آب استان ، درعجبم هیچ وقت اقدامی از طرف هیچ یک از مسئولین صورت نگرفته ومن الله تدفیق
فرم ارسال نظر