logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۸۸۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

شهرداری زنجان برنامه‌ای برای کاشت چمن مصنوعی ندارد/ رفیوژ‌های وسط برخی مناطق شهر در حال بهسازی است

شهرداری-زنجان-برنامه‌ای-برای-کاشت-چمن-مصنوعی-ندارد-رفیوژ‌های-وسط-برخی-مناطق-شهر-در-حال-بهسازی-است-
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با رد هر گونه حذف فضای سبز شهری شهر زنجان و جایگزینی آن با چمن مصنوعی گفت: هیچ کنده کاری و حذف فضای سبز شهری در شهر زنجان انجام نشده است و صرفا بهسازی رفیوژ‌های وسط در حال انجام است.

مجید دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به انجام عملیات بهسازی رفیوژ وسط در برخی نقاط شهر زنجان اظهار داشت: سالانه رفیوژ‌های وسط خیابان‌ها مورد اصلاح و بهسازی قرار می‌گیرد. 

وی با رد هر گونه حذف فضای سبز شهری شهر زنجان و جایگزینی آن با چمن مصنوعی افزود: هیچ کنده کاری و حذف فضای سبز شهری در شهر زنجان انجام نشده است و صرفا بهسازی رفیوژ‌ها در راستای اصلاح الگوی کاشت، بهینه سازی در مصرف آب فضای سبز در حال انجام بوده است.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با بیان اینکه اصلاح و بهسازی در راستای استفاده بالقوه از ظرفیت‌های رفیوژ‌های وسط با توجه به سیما منظر انجام می‌شود، گفت: حفظ و نگه داشت فضای سبز از اولویت‌های شهرداری است.

وی با بیان اینکه باید به سمت استفاده بهینه از آب حرکت کنیم، تصریح کرد: نمی توانیم با شرایط آبی موجود همچون گذشته به صورت غرقابی درختان را آبیاری کنیم و در این راستا باید بهسازی‌هایی انجام پذیرد.

وی اذعان کرد: شهرداری همه ساله در راستای توسعه فضای سبز در مناطق و شهرک‌ها بر اساس بودجه‌ای که دراختیار دارد، اقدام می‌کند و در سال‌جاری نیز به وسعت فضای  سبز شهر اضافه شده است. با این حال کاشت گونه‌های بومی و سازگار با آب و هوای زنجان نیز در فضاهای سبز شهر مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر