logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۸۸۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

محور مقاومت و مبارزه با آمریکا جهانی شده است

محور-مقاومت-و-مبارزه-با-آمریکا-جهانی-شده-است
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه محور مقاومت و مبارزه با امریکادجهانی شده است، گفت: دشمن می خواست محور مقاومت را از بین ببرد اما محور مقاومت جهانی شد.

به گزارش موج رسا; سردار ابوالفضل طهماسبی امروز در رزمایش کمک مومنانه بسیج کارگری استان زنجان با اشاره به سالروز شهادت شهید سلیمانی، اطهار کرد: رهبری در کنار جهاد تبیین بر جهاد خدمت‌رسانی و جهاد امید آفرینی تاکید می‌کنند.

وی با اشاره به شاخصه های شخصیتی شهید سلیمانی، تصریح کرد: ولایتمداری و ولایت‌ محوری از خصوصیات شهید سلیمانی بود.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهید سلیمانی در کار خود اخلاص داشت، عنوان کرد: هرکس رابطه بین خود و خدا را اصلاح کند خدا رابطه او مردم را اصلاح می‌کند.

وی با یادآوری حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی، افزود: بیش از ۲۷ میلیون نفر در تشییع شهید سلیمانی حضور داشتند.

سردار طهماسبی با بیان اینکه سردار سلیمانی در سوریه به فکر محرومان بود، تاکید کرد: سردار سلیمانی در سیل و زلزله نیز به فکر مردم و محرومان بود.

وی با بیان اینکه در شب یلدا حدود ۱۹ هزار بسته یلدایی در بین نیازمندان توزیع شد، ابراز کرد: در دهه مقاومت کمک جهیزیه و بسته‌های کمک معیشتی در بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه محور مقاومت و مبارزه با آمریکا جهانی شده است، تصریح کرد: دشمن می خواست محور مقاومت را از بین ببرد اما محور مقاومت جهانی شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر