logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۸۸۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

۱۰ پروژه تا پایان سال تحویل آموزش و پرورش استان زنجان می‌شود/ ۱۳۸ پروژه توسط اداره کل نوسازی در حال ساخت است + فیلم

۱۰-پروژه-تا-پایان-سال-تحویل-آموزش-و-پرورش-استان-زنجان-می‌شود-۱۳۸-پروژه-توسط-اداره-کل-نوسازی-در-حال-ساخت-است-+-فیلم
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه برخی از از پروژه‌ها پیشرفت فزیکی بیش از ۹۰ درصد دارد، گفت: تا پایان سال ۱۰ پروژه تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

حمیدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام، اظهار کرد: اداره کل نوسازی ۱۳۸ پروزه در دست ساخت دارد.

وی با بیان اینکه این ۱۳۸ پروژه شامل ۷۴۸ کلاس درس است، ابراز کرد: این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۹۰ درصد دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه برخی از از پروژه ها پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد دارد، تصریح کرد: تا پایان سال ۱۰ پروژه تحویل آموزش و پرورش استان می شود.

وی با بیان اینکه از ۱۳۸ پروژه در دست اقدام ۵۰ پروژه به صورت خیرساز با استعداد ۲۹۰ کلاس درس در دست اجرا است، عنوان کرد: پروژه های خیرساز به جز دو پروژه پیشرفت فیزیکی کمی دارند.

اسلامی با بیان اینکه ساخت برخی از پروژه های خیرساز از دو  سه سال قبل شروع شده است، ادامه داد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی پروژه های خیرساز باید ۵۰ درصد پروژه توسط خیر آورده و یا ساخته شود.

وی با بیان اینکه پروژه های خیرساز بعد از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در ردیف اعتباری ملی و مشارکتی دولت جهت تکمیل اعتبار اخذ می شود، عنوان کرد: 100درصد تجهیز مدارس خیرساز توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس انجام می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در برخی از پروژه های مناطق محروم با توجه به‌ موافقتنامه هایی که امضا شده است اعتبارات دولتی برای پیشرفت پروژه ها بعد از پیشرفت ۳۰ درصد تزریق می‌شود، ابراز کرد: عمده پروژه های خیرساز مدارس ۳ و ۶ کلاسه است.

وی با اشاره به مدارس ۱۲ کلاسه خیرساز در زنجان، تصریح کرد: این مدارس پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد دارند و یکی از این مدارس تا آخر سال تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

اسلامی با تاکید بر اینکه این مدارس با کمک جزئی اداره کل نوسازی ساخته می شوند، عنوان کرد: بعد از تکمیل مدارس تجهیز این مدارس توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر