logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۸۸۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه شهرستان زنجان:

اجرای 240 عنوان برنامه در دهه بصیرت و مقاومت/ 10 هزار پرس غدای گرم در بین جامعه هدف توزیع می شود

اجرای-240-عنوان-برنامه-در-دهه-بصیرت-و-مقاومت-10-هزار-پرس-غدای-گرم-در-بین-جامعه-هدف-توزیع-می-شود
فرمانده سپاه شهرستان زنجان از توزیع بیش از 2000 بسته معنشتی و پخت بیش از 10 هزار پرس غذا در دهه بصیرت و مقاومت خبر داد.

محسن سهندی در گفت و گو با موج رسا; با بیان اینکه در دهه بصیرت و ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی بیش 240 عنوان برنامه  اجرا میشود، اظهار کرد: از مهمترین برنامه  ها در این دهه می توان به اجرای یادواره  شهدا و نشست های بصیرتی توزیع بیش از 2000 بسته  معنشتی و پخت بیش از 10 هزار پرس غذا اشاره کرد.

وی ضمن گرامیداشت حماسه عظیم ۹ دی ابراز کرد:حماسه ۹ دی نشان داد که ملت ایران زنده، بیدار و آماده اطاعت از ولی خود است و همیشه در صحنه حضور داشته و دست از آرمان هایشان بر نخواهند داشت.

فرمانده سپاه شهرستان زنجان با اشاره به اینکه مردم هوشیار و انقلابی ایران در 9 دی فتنه‌های دشمن را با حضور حماسی خود  خنثی کردند و این روز، روز بصیرت نامگذاری شد، خاطرنشان کرد: منظور از بصیرت این است که در بین تاریکی نوری را پیدا کنی و به سمت آن روی، که خوشبختانه مردم بصیر ایران نور انقلاب و رهبری را در بین تاریکی‌های وسیع فتنه‌ها پیدا کردند و به سوی آن حرکت کردند.

وی در پایان با بیان اینکه در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، افزود: سردار سلیمانی یکی از اسطوره‌های انقلاب اسلامی است که محبوبیت وی فراتر از مرزها و جغرافیای ایران و منطقه است، اما هنوز آنچنان که شایسته است به آن پرداخته نشده است و باید خدمات بی بدیل سردار سلیمانی به بشریت را تبیین کرد./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر