logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۸۸۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

رئیس اتاق بازرگانی زنجان خبر شایعه استعفای خود را تکذیب کرد

رئیس-اتاق-بازرگانی-زنجان-خبر-شایعه-استعفای-خود-را-تکذیب-کرد
علی یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان خبر استعفای خود از سمت ریاست اتاق بازرگانی استان زنجان را شایعه دانست و تکذیب کرد.

علی یگانه فرد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تکذیب استعفای خود از سمت ریاست اتاق بازرگانی استان زنجان، بر تمامی شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی پایان داد و اظهار کرد: اکنون در اتاق بارزگانی هستم و امورات را شخصاً پیگیری می‌کنم.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌های صادراتی استان زنجان ذیل نقشه راه صادراتی استان زنجان انجام می‌شود، ابراز کرد: به دنبال ایجاد بازارهای جدید هستیم و سفیر برزیل نیز به همین دلیل به زنجان دعوت‌شده بود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌شده است از سفیران سایر کشورها نیز به استان زنجان برای بهبود روابط تجاری و بازاریابی دعوت شوند، عنوان کرد: تأخیر به وجود آمده برای حضور سفرا در زنجان به دلیل این است که در پایان سال میلادی هستیم و سفرا در محل خدمت خود نیستند.

وی با بیان اینکه کشورهای ترکیه و عراق هدف اول و دوم صادراتی استان زنجان است، ادامه داد: در تلاش هستیم تا مقصد صادراتی استان زنجان را به کشورهای دیگر گسترش دهیم.

یگانه فرد با بیان اینکه به دنبال ایجاد مرکز تجاری در عراق هستیم، افزود: اگر این مرکز تأسیس شود می‌توانیم برای تأمین ظرفیت‌های استانی بازاریابی کنیم.

وی با اشاره به نیاز کشور عراق به‌تمامی حوزه‌های خدماتی و مواد غذایی و...، ادامه داد: عمده مشکل صادرات مبادلات مالی است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به تغییر قیمت ارز، افزود: اکنون تمامی واحدهای تولید با این امر درگیر است و ایجاد نگرانی کرده است اگر قیمت ارز ثابت باشد تمامی تولیدکنندگان، صادرکنندگان می توانند برنامه‌ریزی کنند./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر