logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۸۸۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان مطرح کرد؛

اعمال محدودیت ۵۰ درصدی مصرف گاز در صنایع استان زنجان/ مطالبات شرکت گاز، از صنایع تقسیط می‌شود

اعمال-محدودیت-۵۰-درصدی-مصرف-گاز-در-صنایع-استان-زنجان-مطالبات-شرکت-گاز،-از-صنایع-تقسیط-می‌شود
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اعمال محدودیت ۵۰ درصدی مصرف گاز در صنایع استان زنجان گفت: شرکت گاز از برخی صنایع دارای مطالباتی است که با تعامل ایجاد شده این مطالبات تقسیط خواهد شد.

به گزارش موج رسا; رحیم سلیمانی‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مصرف گاز صنایع در استان زنجان به میزان ۵۰ درصد محدود شده است، اظهار داشت: ۵۰ درصد سوخت صنایع به سمت سوخت جایگزین رفته است.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی به لحاظ تامین گاز ادارات، بخش خانگی وجود ندارد، افزود: اما به دلیل اینکه شرایط آب و هوایی و مصرف بالای گاز در بخش خانگی و سایر بخش‌ها بالا رفته و تراز منفی می‌شود بنابراین شرایط ایجاب می کند تا سوخت جایگزین برای صنایع تخصیص یافته و اگر محدودیتی نیز وجود دارد در این بخش اعمال شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: سوخت جایگزین به میزان کافی تامین شده بود و اگر واحدی سوخت جایگزین تامین نکرده و اقدامات را انجام نداده و اهمال داشته باشد، اگر مشکلی ایجاد شود خود این واحد مسئول است چرا که اطلاع رسانی های لازم نیز در این زمینه انجام شده بود.

وی با بیان اینکه برخی صنایع همچون ایران ترانسفو و کالسمین همراهی بسیار خوبی با شرکت گاز داشتند، تصریح کرد: این دو صنعت به صورت ۵۰ درصدی از انرژی گاز استفاده می کنند و ۵۰ درصد دیگر از طریق سوخت جایگزین تامین می‌شود.

سلیمانی نژاد در خصوص برخورد با ادارات پر مصرف بیان کرد: ۱۰ اکیپ روزانه ادارات را نظارت می کنند و در این راستا تعداد محدودی از ادارات اخطار دریافت کردند با این وجود مشکل خاصی ایجاد نشده است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص مطالبات شرکت گاز از صنایع، در کارگروه رفع موانع تولید تصمیماتی گرفته شده است، گفت: تا اول اسفند ماه؛ مطالبات از صنایع استان تا آخر شهریور ماه وصول می‌شود و مابقی در سال بعد تقسیط خواهد شد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر