logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۸۸۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

حل مشکلات مردم ضروری است/ مسئولان وعده‌های خود را فراموش نکنند

حل-مشکلات-مردم-ضروری-است-مسئولان-وعده‌های-خود-را-فراموش-نکنند
امام جمعه زنجان با اشاره به جانفشانی‌‎های مردم در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی، گفت: رسیدگی و حل مشکلات مردم ضروری است و این امر نباد مورد غفلت قرار گیرد.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به تایید منش حاج قاسم سلیمانی توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: امیدواریم جوانان بر منش شهید سپهبد سردار سلیمانی عمل کنند.

وی با بیان اینکه سردار شهید سپهبد سردار سلیمانی در جهاد اکبر پیروز شد، ابراز کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب سردار سلیمانی نه یک فرد بلکه یک مکتب بود.

امام جمعه زنجان با اشاره به حماسه مردم در ۹ دی ۸۸، تصریح کرد: مردم در هر زمانی پایبندی و عشق خود به نظام را اثبات کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن در رسیدن به اهداف خود در ضربه زدن به نظام ناکام مانده است، عنوان کرد: دشمن همچنان دست از فتنه و توطئه‌چینی علیه انقلاب اسلامی برنداشته است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دشمن از اولین روزهای انقلاب انواع توطئه‌ها و جنگ را علیه ایران به کار گرفت اما به اهداف خود نرسید، تاکید کرد: غفلت از رسیدگی به مشکلات مردم باعث ایجاد نارضایتی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به جانفشانی‌های مردم در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: رسیدگی و حل مشکلات مردم ضروری است و این امر نباد مورد غفلت قرار گیرد.

امام‌جمعه زنجان با اشاره به وعده مسئولان برای حل مشکلات مردم و جامعه، ابراز کرد: مسئولان وعده‌های خود مبنی بر حل مشکلات مردم را فراموش نکنند./ک

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : لیلااسکندری ] [ ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ]
باسلام در خواسته بنده از امام جمعه عزیز زنجان این است که به آپارتمانهای علوم پزشکی در گلشهر رسیدگی کنند تا مردم هرچه زودتر خانه دار شون با این گرونی که هست دیگه نمی تونیم کرایه خونه بدیم تو خدا حتما رسیدگی کنید
[ نام : ] [ ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ]
باعرض سلام اینجانب ازطرف اعضای علوم پزشکی از شما میخوام در مورد اپارتمانهای پیگیر باشید به خدا با این وضعیت دیگه نمیتونیم گرایه خونه بدیم
فرم ارسال نظر