logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۸۷۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان؛

کم تدبیری‌ها به التهابات بازار ارز و طلا دامن زده است/ وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی به اقشار جامعه تبیین شود

کم-تدبیری‌ها-به-التهابات-بازار-ارز-و-طلا-دامن-زده-است-وصیت-نامه-شهید-حاج-قاسم-سلیمانی-به-اقشار-جامعه-تبیین-شود
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه دشمن عرصه های مختلف را امتحان کرده و شکست خورده و اکنون در تلاش برای انتقام گیری در عرصه اقتصادی است گفت: جنگ اقتصادی بی امان دشمن، میراث به جای مانده از دولت قبل، کم تدبیری های مسئولان کنونی در سیاست گذاری در اجرا و نظارت؛ به التهابات بازار ارز و طلا و مسکن و خودرو دامن زده است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام محمد رضا علی اکبری در خطبه های این هفته ماهنشان با بیان اینکه فاطمیه روح معنویت تازه‌ای به جامعه بخشید، اظهار داشت: حضور مردم مخصوصاً جوانان در مراسم ایام فاطمیه نشانه عشق و علاقه ایشان به خاندان اهل بیت علیه السلام بود.

وی با بیان اینکه دشمن عرصه های مختلف را امتحان نموده و شکست خورده و اکنون انتقام خود را در عرصه اقتصاد می خواهد بگیرد، افزود: جنگ اقتصادی بی امان دشمن، میراث به جای مانده از دولت قبل، کم تدبیری های مسئولان کنونی در سیاست گذاری در اجرا و نظارت؛ به التهابات بازار ارز و طلا و مسکن و خودرو دامن زده است. 

امام جمعه ماهنشان گفت: حقیقت ماجرا این است که همه دست اندرکاران مدیریت کشور باید به بازخوانی و تأمل و برنامه ریزی و اجرای منویات رهبری باز گردند.

وی با بیان اینکه طبق نظر رهبری رهبر معظم انقلاب مهمترین هدف فشار اقتصادی از کار انداختن تولید در کشور با هدف ناراضی سازی مردم از نظام اسلامی بود، تصریح کرد: مسئولین نباید اجازه دهند دشمن به اهداف شوم خود برسد. نباید اجازه دهیم تولید متوقف شود و باید موانع تولید از راه تولید کننده برداشته شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری بیان کرد: مسئولان دستگاه‌ها و قوا از دولت و مجلس با رفتار صادقانه و عمل به وعده ها از یک سو و از سوی دیگر با روحیه انقلابی و جهادی می‌توانند هم امید را در کشور تقویت کنند و هم عقب ماندگی های اقتصادی را جبران کنند و معضلات معیشتی مردم را رفع نمایند.

وی با اشاره به سفر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به آمریکا گفت: ماهیت این سفر هر چه باشد ثابت کرد که واشنگتن تحولات جنگ در اوکراین را کنترل میکند. بازیگر و صحنه گردان اصلی جنگ با مسکو آمریکا است و آمریکا با پایان جنگ موافقت نخواهد کرد تا از یک طرف روسیه را که رقیب فعلی میباشد درگیر وضعیف کند و اروپا را که رقیب بالقوه می‌باشند ضعیف‌تر نمایند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با بیان اینکه نتانیاهو با پانزده سال نخست وزیری رکورد دار طولانی ترین دولت در اراضی اشغالی است اذعان کرد: این سومین بازه زمانی است که در واپسین لحظات کابینه خود را معرفی نمود اما با مشکلاتی در این دوره مواجه می باشد. بن بست سیاسی چهار ساله و قدرت گرفتن گروه‌های مقاومت می باشد و هرگونه شیطنت باعث تحرک گروه های مقاوم شده و اوضاع را مختل خواهد نمود.

وی در ادامه با اشاره به روز نهم دیماه که روز بصیرت مردم انقلابی است ضمن گرامیداشت این روز گفت: این ایام، ایام الله بوده و باید گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن میدان جنگ را تبدیل به جنگ ترکیبی کرده که پایه اصلی در آن جنگ شناختی و جنگ اراده ها است اذعان کرد: دشمن با تمام دشمنی هایش به میدان آمده است و ما نیز با تمام بصیرت و صبرمان وارد این نبرد ترکیبی شده ایم.

 امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه بهمن ماه کارنمای رهبری امام راحل در پیروزی انقلاب است گفت: دی ماه نیز کار نمای رهبری امام خامنه ای در حفظ سالم امامت انقلاب است. 

وی با اشاره به سیزدهم دی ماه سالروز شهادت شهید سلیمانی، شهید سلیمانی را حجت الهی در دوره بصیرت انقلابی دانستند و وصیت نامه آن بزرگوار را درس نامه بصیرت و ایستادگی عنوان نمودند و از همه مردم و مسئولین خواستند تا به وصیت نامه این شهید بزرگوار توجه ویژه نمایند و با اقشار مختلف جامعه را با وصیت نامه این شهید بزرگوار آشنا نمایند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر