logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۸۷۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان خبر داد؛

ایجاد ستاد توسعه بیمه اجتماعی روستائیان استان زنجان/ آمار بیمه شدگان ۱۰ درصد افزایش یافت

ایجاد-ستاد-توسعه-بیمه-اجتماعی-روستائیان-استان-زنجان-آمار-بیمه-شدگان-۱۰-درصد-افزایش-یافت
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان ستاد توسعه بیمه اجتماعی روستائیان تشکیل شد گفت: هدف از تشکیل ستاد افزایش اطلاع رسانی و تحت پوشش قرار گیری افراد مشمول؛ در صندوق اجتماعی است.

محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تفاهم نامه‌ای بین صندوق اجتماعی روستائیان و معاونت توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری ایجاد شده است در این راستا در استان زنجان نیز با همکاری استاندار اوایل مهر ماه جاری، ستاد بیمه اجتماعی روستائیان تشکیل شد. 

وی افزود: توسعه بیمه اجتماعی در روستاها و مناطق عشایری بسیار ضروری است که برای شتاب دادن به گسترش ضریب نفوذ بیمه در جامعه و ارتقای خدمات صندوق از نظر کمی و کیفی نیاز به همراهی سایر دستگاه‌‌ها است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان گفت: مدیران آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، بیمه سلامت و فرمانداران اعضای این ستاد معرفی شدند.

وی عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت این ستاد، کمک گیری از فرمانداری‌ها، بخشداری و دهیاری‌ها آگاهی سازی بیشتر شده و افراد تحت پوشش صندوق اجتماعی روستائیان نیز افزایش خواهد یافت‌.

اسماعیلی بیان کرد: آمار افرادی که عضو صندوق بیمه اجتماعی در استان زنجان شده‌اند امسال نسبت به سال گذشته با افزایش قریب به ۱۰ درصدی مواجه شده است و در صورت همراهی سازمان‌های مذکور نیز پیش‌بینی می‌شود تعداد اعضا افزایش رو به رشدی داشته باشد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر