logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۸۷۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان خبرداد

آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد بحران زنجان برای مقابله با بحران‌های احتمالی در زمستان

آمادگی-دستگاه‌های-عضو-ستاد-بحران-زنجان-برای-مقابله-با-بحران‌های-احتمالی-در-زمستان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: دستگاه‌های عضو ستاد بحران زنجان برای مقابله با بحران‌های احتمالی در زمستان در آمادگی کاملی قرار دارند.

صفی اله کرامتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه جلسه ستاد پیشگیری و هماهنگی عملیات پاسخگو به بحران در آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجرایی, نظامی و... انجام شد.

وی با اشاره به بارش برف در روز گذشته، ابراز کرد: شهرداری زنجان 2 کارخانه محلول آب‌نمک را ایجاد کرده بود که دیروز از آن در محورها داخل شهر استفاده کرد و خوشبختانه در شهر زنجان خوب جواب داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان بابیان اینکه مردم طبق سنوات گذشته انتظار داشتند شن و ماسه را در خیابان های شهر ببیند، تصریح کرد: شهرداری از 2 بامداد محلول‌پاشی در سطح محورهای شهری را آغاز کرد و این محلول‌پاشی‌ها منجر به این شد که بارش‌ها تبدیل به یخ و ماندگاری برف در سطح معابر نشود.

وی با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی راهداران در آماده‌باش هستند، عنوان کرد: در گردنه‌ها نیروهای امدادی مستقر هستند و پاک‌سازی محورها انجام‌شده است و تمامی محورهای اصلی و فرعی در استان باز است.

کرامتی با تأکید بر اینکه مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت سفر وسایل زمستانی همراه داشته و حتماً سوخت به میزان کافی به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: اگر محلول‌های آب و نمک شهرداری در سطح شهر پاسخگو باشد راهداری نیز از این محلول‌ها در سال‌های بعد در محورهای مواصلاتی استفاده خواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با بیان اینکه محلول‌های آب و نمک مقرون‌به‌صرفه است و در نگهداری آسفالت کمک بسیاری می‌کند، ابراز کرد: شهرداری زنجان از مردادماه مدیریت طرح زمستانی را در دستور کار داشت./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر